- Dd31 oktober 2017 om 21:18
Hai, ik slik de pil nu ongeveer 2 jaar en slik hm nu al ongeveer 3 maanden door, nu werd ik maandag wakker en dacht dat ik een doorbraakbloeding heb gehad. Ik heb maandag de pil nogwel geslikt en ben er dinsdag mee gestopt. Zondagochtend heb ik nog onveilige seks gehad met mijn vriend. Ik heb de afgelopen 2 dagen alleen maar een heel klein beetje bruin bloed gelekt. Kan ik nu zwanger zijn of is dit wel normaal als ik zolang de pil door heb geslikt en een doorbraakbloeding heb gehad.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 oktober 2017 om 21:41Hoezo dacht je een doorbraakbloeding te hebben gehad? Had je dan een bloeding?
Als je de pil goed slikt, is er geen reden om te denken dat je zwanger bent. Wanneer je de pil doorslikt kun je zeker wel een doorbraakbloeding en bruine afscheiding krijgen.
ReagerenDd31 oktober 2017 om 22:33- Ik had de pil wel vaker doorgeslikt en kreeg dan ook na ongeveer 3 maanden een doorbraakbloeding. Ik heb nu alleen maar een klein beetje bruine afscheiding. Ben sinds vandaag (dinsdag) gestopt met de pil dus een stopweek ingelast. Maar omdat ik zondag nog seks heb gehad en sperma 5 dagen nog in je lichaam kan zitten ben ik best bang. Aangezien ik niet gewoon normaal ongesteld ben maar alleen bruine afscheiding heb.
John (moderator)
31 oktober 2017 om 22:36Als je een stopweek inlast, ben je ook gewoon beschermd, als je maar weer op tijd met de pil start.
Reageren