Zoeken Vraag het forum

Doorbraakbloeding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Elke

Hey iedereen,

Ik heb mijn pil 2 maanden doorgenomen en ik ben nu dus bezig aan de eerste week van mijn derde strip. Ik heb twee dagen geleden voor het eerst seks gehad en nu heb ik een beetje bloed dat doorkomt. Nu weet ik niet goed of dit nog mogelijk is door de eerste keer seks of dat dit een doorbraakbloeding is omdat ik mijn pil heb doorgenomen. Zou ik het best een stopweek inlassen? Ben ik dan nog beschermd tegen zwangerschap?

Mvg

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je kunt gewoon een stopweek inlassen

Reageren
    elke

Maar is het ook mogelijk om de pil gewoon door te nemen? Het zou me namelijk beter uitkomen om mijn stopweek te hebben wanneer hij normaal zou moeten zijn

mvg

Reageren
    John (moderator)

Dat kan maar dan kom je niet van je doorbraakbloeding af en heb je daarna meer kans op doornbraakbloedingen

Reageren
Reageer op: Doorbraakbloeding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.