Zoeken Vraag het forum

Bloedverlies bij prikpil.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje2580

Dus ik gebruik de prikpil nu al ongeveer 10 maanden en de eerste 6 maanden ging het oke en had ik geen bloedverlies meer. Ik was echt blij want ik haat menstruatie en het is heel iritant maar de laatste maanden hebk wel bloedverlies 2 maanden geleden hadk na een maandje dat ik weer de prikpil heb gedaan om de 2 dagen 1 dagje bloedverlies en zo door dus zijn we een maand vroeger gegaan voor mn prikpil en nu heb ik 5 dagen geleden weer 1 dag bloedverlies gekregen en nu weer. Is dat normaal? En zou da nog kunnen stoppen? En is het dan echt goed beschermd tegen zwangerschap? En weet iemand hoe ik mn menstruatie niet meer krijg? Dankuwel

17 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De prikpil is geen garantie dat je geen menstruaties meer krijgt. Ze kunnen er wel op den duur weg van gaan blijven. Dat je af en toe een bloeding hebt doet niks aan de bescherming door de prikpil.

Reageren
    anoniem

ik heb pas me 1ste prik pil gehad en moet bijna me 2de halen.. ik ben pas 2 weken ongesteld geweest en daarna niet meer. ik heb gewoon sex gehad en geen last van gehad, vandaag laat in de avond hadden we sex gehad en daarna een film gekeken toen we klaar waren, toen moest ik naar huis en toen ging ik naar de wc en veeg ineenkeer bloed terwijl ik pas ongesteld ben geweest? dit is tog geen teken op een zwangerschap? ben namelijk nog best jong. 15 jaar. laat me aub snel wat weten. dankjewel

Reageren
    John (moderator)

Met zwangerschap heeft dat niks te maken. als je tenminste de pil goed gebruikt en er geen vergeten bent,

Reageren
    anoniem
    1. Ik gebruik nu al een half jaar de prikpil en eerst bloede ik niet maar nu 2 manden lang geen idee of dit normaal is maar kan iemand zeggen wat ik moet doen
    Reageren
    John (moderator)

ga met die klachten naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

Ik heb 3maanden geleden prikpil gedaan. Sinds die tijd bloed ik hevtige.. ik ben echt moe van de ongesteld

Reageren
    John (moderator)

ga dan met de klachten naar de huisarts. Je kunt bloedarmoede hebben

Reageren
    Anoniem

Hallo ik zit aan de prikpil maar ben heel heftig ongesteld is dat normaal
    Al vast bedankt hier voor

Reageren
    Diaan

Ik gebruik sinds 4 jaar de prikpil nu sinds een dag of drie ieder keer een klein beetje bloedverlies… ik heb een antibiotica kuur gehad iemand hier ervaring mee

Reageren
    Saskia

Ik heb voor de eerste keer de prikpil maar elke keer als ik gemeenschap heb bloed ik is dit normaal?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou eigenlijk niet moeten. ga naar de huisarts en laat controleren of er geen infectie is

Reageren
    lol

hey ik heb dit ook momenteel (echt iritant) en ze raden me aan om naar de dokter te gaan

Reageren
    Diana

Ik gebruik de prikpil al 8 jaar sinds een week twee dagen bloedverlies dag over toen weet iets bloedverlies

Reageren
    Oxbow

Ik heb dat nu ook na acht vreselijk en ik vraag me ook steeds af of dat wel goed is

Reageren
Reageer op: Bloedverlies bij prikpil.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.