- Anoniempje25806 september 2017 om 00:22
Dus ik gebruik de prikpil nu al ongeveer 10 maanden en de eerste 6 maanden ging het oke en had ik geen bloedverlies meer. Ik was echt blij want ik haat menstruatie en het is heel iritant maar de laatste maanden hebk wel bloedverlies 2 maanden geleden hadk na een maandje dat ik weer de prikpil heb gedaan om de 2 dagen 1 dagje bloedverlies en zo door dus zijn we een maand vroeger gegaan voor mn prikpil en nu heb ik 5 dagen geleden weer 1 dag bloedverlies gekregen en nu weer. Is dat normaal? En zou da nog kunnen stoppen? En is het dan echt goed beschermd tegen zwangerschap? En weet iemand hoe ik mn menstruatie niet meer krijg? Dankuwel
17 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 september 2017 om 09:21De prikpil is geen garantie dat je geen menstruaties meer krijgt. Ze kunnen er wel op den duur weg van gaan blijven. Dat je af en toe een bloeding hebt doet niks aan de bescherming door de prikpil.
Reagerenanoniem17 december 2017 om 21:57ik heb pas me 1ste prik pil gehad en moet bijna me 2de halen.. ik ben pas 2 weken ongesteld geweest en daarna niet meer. ik heb gewoon sex gehad en geen last van gehad, vandaag laat in de avond hadden we sex gehad en daarna een film gekeken toen we klaar waren, toen moest ik naar huis en toen ging ik naar de wc en veeg ineenkeer bloed terwijl ik pas ongesteld ben geweest? dit is tog geen teken op een zwangerschap? ben namelijk nog best jong. 15 jaar. laat me aub snel wat weten. dankjewel
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2017 om 23:12Met zwangerschap heeft dat niks te maken. als je tenminste de pil goed gebruikt en er geen vergeten bent,
Reagerenanoniem30 mei 2018 om 09:49- Ik gebruik nu al een half jaar de prikpil en eerst bloede ik niet maar nu 2 manden lang geen idee of dit normaal is maar kan iemand zeggen wat ik moet doen
John (moderator)
30 mei 2018 om 10:30ga met die klachten naar de huisarts
ReagerenAnoniem2 juli 2018 om 18:05Ik heb 3maanden geleden prikpil gedaan. Sinds die tijd bloed ik hevtige.. ik ben echt moe van de ongesteld
ReagerenJohn (moderator)
2 juli 2018 om 18:06ga dan met de klachten naar de huisarts. Je kunt bloedarmoede hebben
ReagerenAnoniem2 september 2018 om 13:22Hallo ik zit aan de prikpil maar ben heel heftig ongesteld is dat normaal
Reageren
Al vast bedankt hier voorDiaan27 september 2020 om 09:26Ik gebruik sinds 4 jaar de prikpil nu sinds een dag of drie ieder keer een klein beetje bloedverlies… ik heb een antibiotica kuur gehad iemand hier ervaring mee
ReagerenSaskia15 mei 2021 om 18:10Ik heb voor de eerste keer de prikpil maar elke keer als ik gemeenschap heb bloed ik is dit normaal?
ReagerenJohn (moderator)
15 mei 2021 om 18:58Dat zou eigenlijk niet moeten. ga naar de huisarts en laat controleren of er geen infectie is
Reagerenlol26 mei 2022 om 22:41hey ik heb dit ook momenteel (echt iritant) en ze raden me aan om naar de dokter te gaan
ReagerenDiana24 december 2022 om 10:49Ik gebruik de prikpil al 8 jaar sinds een week twee dagen bloedverlies dag over toen weet iets bloedverlies
ReagerenOxbow2 mei 2025 om 00:29Ik heb dat nu ook na acht vreselijk en ik vraag me ook steeds af of dat wel goed is
Reageren