Zoeken Vraag het forum

Donkerbruin bloed slikken pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Fleur

Heyy,

Ik slik nu sinds drie maanden de pil dus dit is mijn derde menstruatie. Nu heb ik de eerste dag van mijn menstruatie donkerbruin bloed als afscheiding gehad, dit heb ik de vorige keren ook gehad en is denk ik dan gewoon oud bloed. De tweede dag was het bloed normaal rood. Maar de derde dag was het bloed weer donkerbruin en daarna was de menstruatie voorbij. Moet ik me ergens zorgen over maken?

Groetjes fleur

1 reactie
    Reageren
    T

hmm ik slik dan niet de pil maar ik weet wel dat de kleur van je bloed met veel te maken kan hebben. Zoals hoe je in je fel zit en hoe en wat je eet( niet kwa kleuren) en nog meer dingen. Het kan ook zijn dan de menstruatie de ene dag minder was dan de andere twee dagen

groetjes T

Reageren
Reageer op: Donkerbruin bloed slikken pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.