- Ano8 juli 2017 om 15:07
Hoi,
Ik maak me een beetje druk, ik heb gister heel veel gedronken en had hierdoor een halfuur geleden groene ontlasting. Ik dacht dat groene ontlasting kwam, wanneer het te snel van je maag naar je darmen is gegaan. Ik ben aan de pil en heb om 5 uur vanmorgen toen ik thuiskwam de pil genomen, pas om 14.30 ben ik naar het toilet geweest en trof ik mijn ontlasting groen aan. Hier zit natuurlijk meer dan 3 uur tussen, geen reden tot paniek zou je denken. Maar ik ben nu dus bang, dat als het allemaal te snel van m’n maag naar m’n darmen is gegaan dat ondanks dat ik niet naar het toilet ben geweest, m’n lichaam m’n pil alsnog niet heeft opgenomen. Wie kan mij helpen en weet wat te doen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 juli 2017 om 15:32Diarree heeft alleen maar invloed op de pil, als dat binnen 4 uur na de inname van de pil is. Dus niets aan de hand. Â Wat had je gedronken? Cocktail met Curacao blue of Pisang Ambon?
ReagerenAno10 juli 2017 om 23:17John (moderator)
10 juli 2017 om 23:39Wat denk je zelf me die kleurstof die daar in zit? Nier zo raar dat je dan groen poept of zelfs groen plast
Reageren