- Alias20 juni 2017 om 18:37
- Hallo, ik heb een vraag ik slik nu zo’n 3 maanden de pil en heb hierbij ook gemeenschap.
2 weken geleden ben ik gestart met een antibioticum kuur (clindamycine) deze kuur viel net een paar dagen in mijn stopweek. Deze kuur heb ik 1 week geslikt. In de bijsluiter stond niks over dat het een wisselwerking heeft met de pil, ook vertelde de dokstersassistente mij dat mits je niet moet overgeven of diarree krijgt dit geen invloed heeft op de werking van de pil. Nu heb ik sinds 2 dagen een opgezette buik en een opgezet gevoel tussen mijn ribbenkast. Zou dit symtomen kunnen zijn van een zwangerschap? Verder heb ik nergens last van. Of maak ik mij zorgen om niks?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 juni 2017 om 18:42Dat heeft met zwangerschap niks te maken. Als je de pil goed gebruikt en er geen vergeet raak je niet zwanger.
ReagerenAlias20 juni 2017 om 18:46John (moderator)
20 juni 2017 om 18:50Dat zou heel goed kunnen. harde buiken van een zwangerschap, krijg je pas meer dan 8 maanden zwanger bent
Reageren - Hallo, ik heb een vraag ik slik nu zo’n 3 maanden de pil en heb hierbij ook gemeenschap.