- Anoniem30 mei 2017 om 10:37
Heeyheey,
Ik slik nu al zo ongeveer drie strippen door zonder tussendoor te stoppen. Nu heb ik de laatste twee dagen doorbraakbloedingen. Ik slik vaker zo vaak door en heb er dan nooit last van maar deze keer wel. Ik heb alleen in de laatste strip een aantal keer gehad dat ik 1 of 2 pillen was vergeten. Ik heb gelezen dat dat na de derde week niet zoveel uitmaakt maar misschien nu wel omdat het meerdere keren is gebeurdt. (Wel met een korte tijd daartussen, dus ik was 2 pillen vergeten en dan een week later nog een keer). Ook hoorde ik dus dat als je een doorbraakbloeding hebt door een vergeten pil dat je dan onveilig bent. Maar bij mij is het dus niet duidelijk of het door de vergeten pil komt of door het feit dat ik geen stopweek heb gehad in drie maanden. Ik heb gister nog onveilige sex gehad, ben ik nu nog wel beschermd?? En kan ik nu zonder problemen een stopweek inlassen? En ben ik hierin dan ook nog veilig?
Groetjes Sophia,
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 mei 2017 om 11:03Omdat je in de derde week meerdere pillen hebt vergeten, heb je nu dus een doorbraakbloeding. Het is beter als je de pil nog 7 dagen doorslikt en dan pas een stopweek houdt.
ReagerenAnoniem31 mei 2017 om 17:12ahh okay!! Ik had idd al bedacht hem door te slikken ja. Ben ik veilig nu of beter condooms gebruiken??
Reageren