- Anoniem29 april 2017 om 09:22
Ik heb echt dringend iemand nodig die mij kan helpen….
Oke ik slik nu ruim 5 maanden de pil, de eerste twee maanden heb ik gewoon een stopweek ingelast. Daarna heb ik hem 2 keer doorgeslikt maar de laatste week van die strip kreeg ik een lichte bloeding dus heb ik een stopweek ingelast de stopweek is nu voorbij en heb nu weer 2 dagen de pil geslikt. Maar nu zit ik op de wc en verlies ik licht bloed….. ben ik zwanger??? Help mij aub
15 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 april 2017 om 09:36Dat is geen teken van zwangerschap, maar eerder een gevolg van het doorslikken. Verstandig om de komende 2 strippen een stopweek te houden. Als de bloedingen blijven aanhouden, ga dan naar de huisarts en bespreek om een andere pil te gaan gebruiken. Â Als je de pil goed hebt gebruikt en er geen bent vergeten, is een zwangerschap niet erg voor de hand liggend. Je kunt natuurlijk een test doen voor de zekerheid
ReagerenAnoniem29 april 2017 om 09:38Is seks hebben nu mogelijk of niet? Ik ben eigenlijk echt heel bang ookal heb ik hem altijd trouw geslikt en nooit een pil vergeten.
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2017 om 09:40Dan ben je gewoon door de pil beschermd.
ReagerenAnoniem29 april 2017 om 09:43Dus nu ben ik beschermd ondanks de lichte bloeding
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2017 om 09:46de bloeding doet niks aan de werking van de pil
ReagerenAnoniem29 april 2017 om 10:08De bloeding word redelijk erg zoals een echte menstruatie ik ga me steeds meer zorgen maken. Dit kan dus echt geen zwangerschap zijn? Hoe kan het dan toch dat ik al 2 dagen de pil slik dat ik toch bloed?
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2017 om 10:11Doe een zwangerschapstest als je blijft twijfelen
ReagerenAnoniem29 april 2017 om 10:15Maar dat was mijn vraag niet kan het echt geen zwangerschap zijn al die maanden is het goed gegaan waar komt deze bloeding dan vandaan?
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2017 om 10:24Die vraag had ik al beantwoord!
Dat is geen teken van zwangerschap, maar eerder een gevolg van het doorslikken.
ReagerenAnoniem29 april 2017 om 10:29Kan het zijn dat de pil ineens niet werkt
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2017 om 10:40Nee, niet zomaar zonder reden
ReagerenAnoniem29 april 2017 om 11:45Je zegt het kan een gevolg zijn van het doorslikken maar voor me stopweek heb ik al een soorbraakbloeding gehad
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2017 om 11:49Ja , Â toen had je toch ook doorgeslikt…..
ReagerenAnoniemk29 april 2017 om 11:53kijk ik slikte hem 2 maande door en toen kreeg ik zo’n doorbraakbloeding en last van mijn buik toen heb ik de pil nog 2 dagen geslikt en toen stopte het ( die 2 dagen die doorbraakbleoding) toen werd mij verteld dat ik een stopweek moest gaan doen dat deed ik en toen de 3e dag van mijn stopweek werd ik ongesteld ben nu donderdag weer begonnen met een nieuwe strip en heb nu sinds vannochtend een bloeding zodra ik gewoon loop enzo en wanneer ik afveeg niet als ik plas. Maar ik wil dus eigenlijk gewoon weten wat ik nu moet doen een zwangerschapstest halen durf ik niet en ik ben op vakantie met mijn vriend en vanavond dus gewoon weer samen slapen maarja…..
Reageren