- Anoniem16 maart 2017 om 10:58
Ik heb een vraag ! Mijn vriend is 1 keer in mij klaargekomen in de eerste week van de strip ( ik slik de pil altijd om 22;00 en heb geen last gehad van diarree / overgeven ) we hebben altijd seks zonder condoom , omdat we de pil gewoon vertrouwen , hij gaat wel voordat die klaarkomt uit me maar een keer is dat dus wel in me geweest. Maar nu is mijn vraag of ik toch zwanger kan zijn ? Ik heb wel last van een hardere onderbuik maar dat zou kunnen komen doordat ik nog twee pillen moet slikken. Dus bijna ongesteld moet worden ! Ik maak me wel een beetje zorgen , iemand die hier meer van af weet ? ??
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 maart 2017 om 11:13Slik je de pil al langer of was dat de eerste strip?
ReagerenAnoniem16 maart 2017 om 11:27nee ik slik de pil al 3 jaar ongeveer
ReagerenJohn (moderator)
16 maart 2017 om 11:32Dan is er toch niks aan de hand. De pil is toch juist bedoeld om dan niet zwanger te raken.
ReagerenAnoniem16 maart 2017 om 11:52ja neem ook aan dat het niet kan , maar vind het apart dat m’n buik harder is dan normaal. Ik denk dat doordat ik daar nu erg op let dat het ook erger lijkt dan het is.
ReagerenJohn (moderator)
16 maart 2017 om 11:54Dat zou heel goed kunnen. Waarschijnlijk komt het door de aankomende menstruatie
ReagerenAnoniem16 maart 2017 om 11:56Ik hoop dat dat het is ! Heel erg bedankt voor uw reactie
Reageren