- tomijan2 augustus 2013 om 17:15
ik heb nu al langer dan een week last van rode puntjes,plekjes op mijn onderbenen en het jeukt allemaal rode puntjes en je blijft maar krabben zelfs een zalfje dat helpt niet wat zou of kan dat zijn
4 reactiesReagerentomijan3 augustus 2013 om 20:19Waarom heb ik nog geen antwoord gehad van een van jullie.
Reagerentomijan1 september 2013 om 17:12wie weet wat het is die rode puntjes op mijn onderbenen groet tomijan
ReagerenLiam2 september 2013 om 16:19Vlooienbeten?
ReagerenAnoniem3 december 2014 om 06:21Dit kunnen best eens luizenbeten zijn.
Luizen kun je oplopen door contact te hebben met mensen die luizen hebben. (Bedoel niet sex)
Naast iemand staan met luizen is soms al genoeg om deze zelf ook te krijgen.
Door medicijnen gebruik zweet ik zelf overmatig veel en daarom douche ik mij al vele jaren 2x per dag, draag elke dag schone kleding en om de 2 dagen nieuw beddengoed en toch had ik op een dag rode bulten op mijn hele lichaam en dit werden er steeds meer en natuurlijk vreselijke jeuk. (dacht eerst dat dit door tevaak of door met te heet water douchen kwam)
Maar nee, het waren dus wel degelijk luizen op mijn lichaam.Ik durfde niet naar de dokter te gaan omdat ik me schaamde hiervoor.
want normaal krijgen onverzorgde mensen die zich nooit douchen en nooit kleding verschonen dus luizen.Dus waarom had ik dan opeens deze luizen.
Weet nog steeds niet precies hoe ik dit opgelopen had.Maar ik ben er gelukkig wel vanaf gekomen, zonder doktersbezoek.
Er bestaat namelijk ook luizen shampoo en lotion die je zonder doktersrecept kunt kopen in apotheken.
(Zelfde als hoofdluis shampoo)Dus kijk je huid maar eens goed na, met een vergrootglas kun je deze luizen zien op je lichaam.
Succes.
Reageren