- kwen13 augustus 2012 om 13:46
Ik heb sinds een hele tijd jeuk over mijn hele lichaam het lijkt op winterhanden als je in de winter binnen komt, mijn lichaam wordt dan vuurrood en het voelt of mijn bloed jeukt.
Ik heb een allergie test laten doen voor huisstof ,pollen,bomen, huisdieren, bloemen.
Die test was helemaal negatief dus geen allergieën.
Ik heb nu wel tabletten tegen de jeuk die helpen maar ik weet nog niet wat ik nu precies heb.
Wie o wie kan mij helpen.O ja ik heb ook een hartritme stoornis maar daar gebruik ik geen tabletten meer voor sinds anderhalve maand.
5 reactiesReagerenNina13 augustus 2012 om 16:52Hai, lauw douchen. Zeker niet te heet, Dat droogt je huid uit waardoor die droog wordt en gaat schilferen met als gevolg: jeuk.
Reagerenkwen16 augustus 2012 om 14:04Mijn huid is niet droog en schilfert ook niet het lijkt of het van binnen uit komt.
Reagerennada9 januari 2013 om 20:00Zit er veel kalk n het water.
Reageren
want teveel kalk droogt je huid ook uit.
enkele tips:Niet te heet douchen.
met een zachte handdoek droogdeppen.
douchegel zonder Propyleenglycol en cocamidopropybetaine gebruiken.
hoop dat je hier iets me kan.
groet NadaAnoniem29 januari 2014 om 11:02Ik heb sinds 3 weken precies hetzelfde…als ik van binnen naar buiten ga of andersom en als ik transpireer. Weet jij al meer over deze kwaal?
ReagerenAnoniem17 maart 2014 om 14:22Ik denk dat jullie een koude allergie hebben. Zodra je de kou ingaat gaan vooral je benen of armen of gezicht jeuken, je krijgt rode vlekken en bulten.
Reageren
Als je de niet genetische variant hebt verdwijnen de bulten en jeuk na zo’n twintig minuten a half uur. Als je de genetische variant hebt duurt het langer tot twee dagen. De niet genetische variant gaat meestal na een jaar of zeven over. Ik zou even op het forum zoeken naar koude allergie…