Zoeken Vraag het forum

na sommige etenswaren in gewricht

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nadine

Dit is misschien wel heel raar, ik kan er ook niks over vinden, maar na het eten van gehakt van een bepaalde winkel of boursin krijg ik altijd een heel rare reactie. Ik krijg dan na ongeveer een kwartier steken in alleen mijn rechter-elleboog en die trekken dan door naar mijn hand, waar het een beetje het gevoel geeft zoals je spieren doen als je de slappe lacht hebt. Dat je ze niet echt kan aanspannen. Deze steken blijven dan gewoon komen en na ongeveer weer een kwartier word ik bij elke steek steeds misselijker en misselijker, totdat ik bijna moet spugen. Zou dit door een allergie kunnen komen, of is het gewoon een psychisch iets?

1 reactie
    Reageren
    Simone

Is er ook een reactie zichtbaar in het gewricht? Is het rood of gezwollen? Heb je deze steken alleen na het eten van bepaalde voedingsmiddelen?

Dit kan niet door de voeding komen want dat komt pas veel later via de darmen in het bloed en kan dan pas op de plek in je elleboog komen.

Maar wat wel zou kunnen is dat je bij dat bepaalde restaurant bijvoorbeeld erg hard met je ellebogen op tafel rust waardoor de elleboog geïrriteerd raakt.

Reageren
Reageer op: na sommige etenswaren in gewricht
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.