- Marie20 maart 2024 om 15:00
Hi, weet iemand wat dit is? Heb dit en ervaar gewichtsverlies, ik ben in anorexia herstel en was op gezond gewicht, heb niks veranderd aan eetpatroon en bewegen en toch 2kg eraf?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 maart 2024 om 16:20Moeilijk te zeggen zo. Beter om dit toch met je behandelaar of huisarts te bespreken
ReagerenMarie20 maart 2024 om 18:52Thanks, ik ga vrijdag. Ben wel ongerust vanwege het gewichtsverlies, vooral 2 kilo in een week en het blijft maar zakken terwijl ik blijf eten.
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2024 om 18:54Ik snap dat je daar ongerust over bent. Maar helaas kan ik het zo ook niet verklaren
ReagerenMarie20 maart 2024 om 18:57Wel bedankt voor de reactie! Ik laat het na vrijdag wel weten!
ReagerenMarke26 maart 2024 om 08:57Hi, Ben ik weer huisarts geweest en had een bezinking van 2, uit mijn vorige bloedtest nog. Maar door het gewichtsverlies denk kk steeds aan een tumor? Heb gisteren ook enorme buikpijn gehad met krampen vooral boven in mijn buik, is nu weg gelukkig maar
Reageren
Moest echt blijven zitten en kon niet opstaan.
Zou ik een tumor kunnen hebben? Ze hebben wel mijn nierfunctie en bezinking getest enzo maar niet specifiek op een tumorSuus26 maart 2024 om 09:04Ook die vraag kun je beter aan je behandelend arts stellen.
Reageren
Die weet precies waar er naar gekeken is en waar nietMsrke26 maart 2024 om 09:05Heb pas weer en afspraak over zes weken maar voor de rest voel ik me prima
Reageren