Zoeken Vraag het forum

zoektocht van 2 jaar en nog zie ik door de bomen het bos niet meer.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • carine

Hallo, na 2 jaren van de zoektocht waar mijn plotse allergie vandaan komt heb ik nog geen duidelijkheid van wat wel en wat niet eten ! 1 maand nu vegan gaan eten maar dat bestaat uit eentonigheid van tomaten, soja producten , quorn , cola , maar huisarts bloedtest gedaan op mijn vraag en daar nu zwart / wit koemelkallergie , ei allergie , lactose en daar moet ik het mee doen als uitleg vermijden van deze allergenen maar er zit bijna in alle normale voedingsproducten deze allergenen of afgeleiden ervan vb. melkpoeder enz.
    Mijn vraag : zijn er personen die gelijkaardige allergie hebben en hoe kan ik nu verder mezelf of via wie geholpen worden worden .

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou eerst eens een uitgebreide allergietest laten doen. En dat is doorgaans niet met een bloedonderzoek. Wat de voeding betreft zou je naar een diëtiste kunnen gaan. Die kan je helpen bij de keuze welke voedingsmiddelen je wel en niet kunt gebruiken

Reageren
    Alias

Kun je daar niet voor naar een diëtist? Dat zit in je basisverzekering.

Reageren
    Carine

Beste,

Welke test zou ik dan best laten doen ivb. voedingsallergie aub.?

Reageren
Reageer op: zoektocht van 2 jaar en nog zie ik door de bomen het bos niet meer.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.