Zoeken Vraag het forum

mijn lichaam jeukt!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Yon

hallo,

ik heb vandaag laat in de avond opeens jeuk gekregen over mijn heel lichaam, en ik verdenkt dat ik vandaag een egel aangeraakt heb en een kikker….ik wou de egel aan de kant zetten omdat die dan op de weg komt en zal verpletteren…en ik raakte een kikker aan omdat die in mijn weg lag en wegzette…toen heb ik me handen gewassen nadat ik thuis kwam na 10 minuten…
    wat is dit? is dit tijdelijk? het is irriterent!!!

3 reacties
    Reageren
    Bastiaan

Geen idee, een allergische reactie misschien. Heb je de klachten nog steeds?

Reageren
    d.omzigtig

mijn lichaam gaat jeuken als ik in aanraking ben geweest met een hond hoe kan dat als ik dan ga douchen heb ik er geen last meer van wat kan ik er aan doen

Reageren
    brenda A

niet meer aan honden komen? Dit lijkt me de meest eenvoudige oplossing.
    of laten testen en indien allergisch een serie van prikken nemen om van de allergie af te komen?
    dit dus alleen als het noodzakelijk of wenselijk is met honden in contact te komen…….
    groetjes, Brenda

Reageren
Reageer op: mijn lichaam jeukt!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.