- Essiejames31 januari 2020 om 22:48
Is er een arts die mij kan helpen met mijn urticaria zodat ik weer kan bewegen/ sporten zonder hiervan jeuk aanvallen krijg?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 januari 2020 om 22:51Dan zou je daarmee naar een dermatoloog moeten gaan of naar een endocrinoloog
ReagerenEssiejames31 januari 2020 om 22:53John (moderator)
31 januari 2020 om 22:54Heb je al eens een anti allergie middel geprobeerd zoals cetirizine?
ReagerenEssiejames1 februari 2020 om 10:09- Ik slik momenteel 3 cetrizine tabletjes per dag wat het een beetje onderdrukt
John (moderator)
1 februari 2020 om 16:52ga dan toch eens met de klachten naar een endocrinoloog
ReagerenEssiejames2 februari 2020 om 12:31Ik ga een verwijzing vragen voor een endocrinoloog. dat mijn eigen huisarts dat nog niet gedaan heeft snap ik dan niet. Heb Hetty gegoogeld. Kende het niet. Bedankt
ReagerenCatootje3 februari 2020 om 14:47Medicijnen onderdrukken hooguit een paar symptomen. Beste zou zijn om naar je hele gezondheid te kijken. Voedingspatroon, darmflora, eventueel candida, tekorten aan voedingstoffen, verstoorde hormoonhuishouding enz. Een complementair genezer zou je nader kunnen adviseren. Zou histaminerijke voedingsmiddelen, zoals kaas, vermijden. Denk verder aan het belang van vitamine D.
Reageren