- Wouter24 juni 2018 om 08:53
Ik zag gisteren een kringvormige rode plek op mijn huid. Ik was daardoor alert op een tekenbeet (EM/ Lyme). Nooit een teek gezien. Vandaag is de kring al weer kleiner. Is het daarmee definitief geen lyme, omdat de uitslag dan langer aanhoudt? Een idee wat het kan zijn? Ga evt nog even naar de huisarts maar het is nu weekend. Zie bijgevoegde foto’s: gisteren en vandaag.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 juni 2018 om 10:43Dat kijkt niet op een tekenbeet
ReagerenWouter24 juni 2018 om 10:58Tandor, dank voor je reactie! Waar zie je dat aan :-)?
ReagerenJohn (moderator)
24 juni 2018 om 11:28Omdat het er niet uitziet als een tekenbeet….. Bij een tekenbeet is echt en duidelijke ring om het gebied. Bij jou is het de begrenzing van een rode vlek. Ik zie ook geen beetwond. Wel een pustel
ReagerenWouter24 juni 2018 om 20:48Oke ik snap het. Is volgens mij geen pustel trouwens, maar schilfers, wel wat er nu op zit iig. Enig idee waar het dan door komt? Gewoon ontstoken haarzakje of een beet van een ander beest?
ReagerenJohn (moderator)
24 juni 2018 om 23:49Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden. Je zou naar de huisarts kunnen gaan als er geen verbetering meer in zou komen, en ernaar laten kijken
Reageren