Zoeken Vraag het forum

Ernstige reactie door alle voeding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • BLoempje

Hoi ,Mijn vraag is of iemand mij misschien een tip kan geven wat dit kan zijn ? Alle voeding maar dan ook echt elk beetje reageert op mijn spieren ,met als gevolg hevige spierpijn en jaren lange chronische vermoeidheid . Er speelt intolerantie maar ook de producten die vrij zijn van lactose ,gluten suikers ,zelfs daar blijf ik op reageren .

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat kan toch niet aan de voeding liggen. Daar moet dan toch een andere oorzaak voor zijn. Ga naar de huisarts en bespreek het

Reageren
    bloempje

Ja dat heb ik ook en daar ben ik al lang mee bezig ,zelfs zij heeft er nooit van gehoord en is ook radeloos .Ik zelf heb dit ook nog nooit gehoord ,dus weet ook niet waar ik moet zoeken

Reageren
    John (moderator)

Ben je met die klachten dan ook al bij een MDL-arts geweest?

Reageren
    Catootje

Je kan advies vragen aan een natuurgenezer, die ook kijkt naar oorzaken, zoals een ongezonde darmflora, tekorten aan allerlei voedingsstoffen en middelen voor je spijsvertering. Soms kunnen er bepaalde spijsverteringsenzymen nodig zijn.
    De meeste mensen hebben weleens antibiotica geslikt; alleen verstoort die ook je darmflora en ze zorgen voor tekorten aan allerlei essentiële voedingsstoffen.
    In elk geval zou ik zorgen voor natuurvoeding, zoals groente, misschien granen en pseudogranen als rijst, gort/gerst, gierst, quinoa boekweit en wat witte vis.
    Eventueel medicijngebruik, inclusief de pil vermindert ook je weerstand en veel medicijnen zorgen voor tekorten aan allerlei vitaminen en mineralen.
    Verder kan electrosmog ontregelend werken op je systeem.
    Doe zelf nu een kambokuurtje om m’n lichaam te resetten.

Reageren
    Justin

Hoi BLoempje,

Ik heb zelf ook zenuwpijn spierzwakte spierpijn vermoeidheid en groene ontlasting door misschien een voedsel overgevoeligheid. Heb jij ook spierzwakte en extreme vermoeidheid? Ik ben pas 24 en kreeg dit na een pencilline injectie daarna begon het met pijn in de dikkedarm en ben een paar keer opgenomen geweest van de pijn. Maar hebben niks kunnen vinden nu moet ik terug naar de MDL arts en word ik hoogwaarschijnlijk door hem doorgestuurd naar een neuroloog.

Reageren
    bloempje

Hoi Justin ,ja inderdaad dat heb ik ook spierzwakte en chronische vermoeidheid  en wel zo erg dat ik niet meer de kracht heb om op te staan en een koffie te drinken .Dit gaat al jaren zo en werd alleen maar erger .Ik ben nu doorverwezen naar Immunologie maar zal jou verhaal meenemen en bespreken , dank je

Reageren
    bloempje

Dank je voor je reactie . Het probleem is dat ik ook op alle natuurvoeding reageer ,dat is net het probleem ,enkel water niet . En mijn vit heb ik geen tekorten  . echt een raadsel  !

Reageren
    bloempje

Hoi Catootje zou je me kunnen uitleggen wat een kambo  kuurtje inhoud en waar ik dat kan halen en welke ? Wil het graag gaan proberen aangezien ik een lange wachttijd   heb op onderzoeken . Bedankt

Reageren
Reageer op: Ernstige reactie door alle voeding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.