- Henk30 december 2017 om 19:00
hallo
ik ben 14 jaar en heb heel erg last van slijm, ik fiets elke dag zo’n 15 kilometer naar school en onderweg roggel en tuf ik regelmatig veel slijm uit. Het slijm is dan een beetje wittig, nu heb ik vakantie en fiets ik eigenlijk heel weinig en heb ik er veel minder last van, ik heb er nu nog wel last van maar het slijm zit echt in mijn keel en niet dat ik verkouden ben ofzo nu komt er ook soms wat groen slijm mee naar buiten ipv alleen wit, ik wel nu soms terwijl ik binnen zit wat slijm met bloed uitgetuft. ik hoest het ook niet op maar roggel het eruit omdat het lijkt dat ik het soort van voel zitten. Ook heb ik soms pijn op men borst en ben bij de dokter geweest met slokdarmspasmen, beiden gaan nu beter maar soms komt het weer opzetten. Ik kan me nog herinneren dat ik wat jaar geleden er ook last van had toen het koud was, afgelopen zomer kan ik het me zo heftig (ik roggel om de zoveel minuten nu en dan komt er ook echt slijm mee) niet herinneren.
Henk1 reactieReagerenJohn (moderator)
30 december 2017 om 20:16Ga dan met de klachten naar de huisarts. Wellicht heb je nu dan toch een luchtweginfectie.
Reageren