Zoeken Vraag het forum

shock van allergie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jna

hallo! Ik denk dat ik allergisch ben aan kip en heb het vandaag circa 1-2 uur geleden gegeten.
    Ik had last een wat duizeligheid en een opgezwollen keel, dit is ondertussen al over maar kan het dat ik alsnog de shock krijg? want ik voel me nog niet 100%.

4 reacties
    Reageren
    Tandor

Als dat van een allergie was, waren de klachten beslist nog niet over geweest. Niks geen allergie voor kip dus.

Reageren
    Jna

Maar het ding is dat deze symptomen altijd voorkomen na het eten van kip ik heb het al een paar keer gehad.

Reageren
    Tandor

Misschien ligt het aan bepaalde kruiden of de bereidingswijze.  Als je er vaker last van hebt, moet je geen kip eten. Laat een allergie test doen via de huisarts. Het lijkt mij sterk dat het door de kip komt.

Reageren
    Jna

Maar ik heb gelezen dat je dan een shock kunt krijgen ik weet dat het niet slim is die dingen op te zoeken maar moet ik me er zorgen om maken?

Reageren
Reageer op: shock van allergie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.