Zoeken Vraag het forum

alcohol geur

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb dus het probleem ik ruik regelmatig naar aceton terwijl ik dan geen druppel gedronken heb en ook niet de dag ervoor, hoe kan dat dan??

John (moderator)

Een aceton geur wordt in de regel veroorzaakt door diabetes.
    Ga naar de huisarts en laat je bloedsuiker spiegel controleren.

Reageren
    minoes

Mijn man rukt soms naar alcohol tewijl hij pertinent

geen drank op heeft wat kan de oorzaak zijn want ik beschuldig hem ervan

en vind dat vreselijk kunt u het mij vertellen ik heb eens gehoord dat het van

de nieren kan komen ?

Reageren
    John (moderator)

Is het alcohol dat je ruikt of aceton?

Heeft  je man overgewicht?

Reageren
    Anoniem

Hallo, ik vermoet dat mijn man een alcohol probleem hem. Hij verzin smoesjes om naar de garage te gaan Of cafe. Sinds korf vond ik heb heel zuur ruiken en niet alleen uit zijn mond, het is ook zijn huid wat gaat ruiken. Hij doet de laaste tijd geen parfum op en sind die tijd ruik ik het. Hij is ook de laaste twee jaar afgevallen en komt ook niet bij. Hij vast slaap op de raarste tijden. Ken klaagt dat hij overal pijn heb. Hij loopt al vroeg niet meer recht. Heb ik mijn vermoeden of verbeeldt ik het

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan niemand zo beantwoorden…

Reageren
    Linda

Ik zelf hoor vaker dat mijn adem naar alcohol of aceton ruikt. Bij mij komt het ook zonder alcohol consumptie. Ik ben door longontsteking astma en gebroken ribben erg ziek geweest. Ik zou de alcohol lucht daardoor produceren. De presentaties van alcohol zijn direct na opname gecontroleerd. 3x en de ambulance rook ook de alcohol lught. Niet eten of drinken, snel afvallen en heel veel puffers met onvoldoende mondhygiëne en een droge mond met wondjes zou de verklaring zijn, geen alcohol. Mondwater bevat soms ook alcohol. Daar spoelde ik vaak mee ivm de wondjes maar dat is bij mij niet de oorzaak. Ik heb nu alcohol vrije en ruik nog naar alcohol in mijn adem. Vreselijk vals beschuldigd en bewezen foutief geïnterpreteerd.

Reageren
Reageer op: alcohol geur
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.