- Anoniem25 maart 2014 om 16:26
Ik heb dus het probleem ik ruik regelmatig naar aceton terwijl ik dan geen druppel gedronken heb en ook niet de dag ervoor, hoe kan dat dan??
John (moderator)
25 maart 2014 om 18:25Een aceton geur wordt in de regel veroorzaakt door diabetes.
Reageren
Ga naar de huisarts en laat je bloedsuiker spiegel controleren.minoes8 mei 2017 om 23:27Mijn man rukt soms naar alcohol tewijl hij pertinent
geen drank op heeft wat kan de oorzaak zijn want ik beschuldig hem ervan
en vind dat vreselijk kunt u het mij vertellen ik heb eens gehoord dat het van
de nieren kan komen ?
ReagerenJohn (moderator)
8 mei 2017 om 23:50Anoniem12 januari 2019 om 11:35Hallo, ik vermoet dat mijn man een alcohol probleem hem. Hij verzin smoesjes om naar de garage te gaan Of cafe. Sinds korf vond ik heb heel zuur ruiken en niet alleen uit zijn mond, het is ook zijn huid wat gaat ruiken. Hij doet de laaste tijd geen parfum op en sind die tijd ruik ik het. Hij is ook de laaste twee jaar afgevallen en komt ook niet bij. Hij vast slaap op de raarste tijden. Ken klaagt dat hij overal pijn heb. Hij loopt al vroeg niet meer recht. Heb ik mijn vermoeden of verbeeldt ik het
ReagerenJohn (moderator)
12 januari 2019 om 23:46Die vraag kan niemand zo beantwoorden…
ReagerenLinda15 januari 2026 om 08:58Ik zelf hoor vaker dat mijn adem naar alcohol of aceton ruikt. Bij mij komt het ook zonder alcohol consumptie. Ik ben door longontsteking astma en gebroken ribben erg ziek geweest. Ik zou de alcohol lucht daardoor produceren. De presentaties van alcohol zijn direct na opname gecontroleerd. 3x en de ambulance rook ook de alcohol lught. Niet eten of drinken, snel afvallen en heel veel puffers met onvoldoende mondhygiëne en een droge mond met wondjes zou de verklaring zijn, geen alcohol. Mondwater bevat soms ook alcohol. Daar spoelde ik vaak mee ivm de wondjes maar dat is bij mij niet de oorzaak. Ik heb nu alcohol vrije en ruik nog naar alcohol in mijn adem. Vreselijk vals beschuldigd en bewezen foutief geïnterpreteerd.
Reageren