kan iemand naar alcohol ruiken zonder dat hij drinkt.
Is er een bepaald mengsel dat de geur kan veroorzaken?
Heb je een alcohol adem dan kun je daar redelijk van uit je mond stinken. Veel kun je er niet aan doen, omdat het voornamelijk dampen zijn die via je longen worden uitgeademd (zo meet de politie ook het percentage). Je kunt de alcohol adem wel enigszins verminderen door voor het slapen gaan na een avondje flink stappen een aantal glazen water te drinken.
Is het echt een alcoholgeur of ruik je een soort acetongeur? Bij dat laatste kun je denken aan suikerziekte.
Nee, of je moet iets anders ruiken. b.v. als iemand te snel afvalt, dan komt er ook een vreemde geur vrij. maar als je alcohol ruikt dan is het alcohol en als iemand dat ontkend dan is hij/zij waarschijnlijk alcoholist.
Ieder mens heeft een natuurlijk hoeveelheid alcohol in zijn of haar lijf.
Als de waarden te hoog oplopen zou je dat w.s. best kunnen ruiken.
dat kan absoluut niet,alleen als je echt alcohol neemt,kun je er naar ruiken,anders niet
[b]piet schrijft:[/b]
[quote]kan iemand naar alcohol ruiken zonder dat hij drinkt.
Is er een bepaald mengsel dat de geur kan veroorzaken?[/quote]
Als jij het verschil tussen ethanol en aseton kunt ruiken, dan vind ik jou heel erg knap!arlsto
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
ik heb thuis iemand met het zlde probleem , ik weet niet meer wat te geloven
Het is een bekend gegeven dat alcoholisten liegen over hun alcoholgebruik. Zij zijn vaak ware meesters in het verhullen van alcoholluchtjes.
Ik ken ook iemand die regelmatig erg uit zijn mond ruikt naar alcohol als ik daar iets over zeg ontkent hij en loopt bij me weg en beweerd dat het een soort snoepjes zijn die chemisch ruiken....ik vind het vreemd ..en heb sterk mijn twijfels laatst had hij ruzie met zijn vriendin en bleek ook dat hij naar zeggen voordat zij hem van het spoor weghaalde eerst twee glazen bacardi ophad.
Ik ken de lucht van iemand die uit zijn mond ruikt naar alcohol, terwijl het geen alcohol is. Dit ruik je ook vaak bij iemand die op het punt staat ziek of verkouden te worden.... Dus volgens mij hoeft het niet altijd alcohol te zijn.
Ja hoor, ik heb ooit gewerkt met iemand die naar alcohol rook en toen ik hem daar zachtjes op aansprak, zei hij dat het door snoepjes kwam. Ik heb zelf zo'n zuigsnoepje gehad en inderdaad rook mijn adem toen ook naar alcohol. Ik weet alleen echt niet meer het merk van de zuigsnoepjes...
Ook ik heb hier hetzelfde probleem. Confronteer hem vaker met het feit dat hij naar alcohol ruikt terwijl ik steeds bij hem ben en we geen alcohol in huis hebben. En ik geloof hem ook zeker maar vind het zo vreemd.
Hij eet wel veel smintjes en ik lees hierboven al dat er meer mensen zijn die een alcoholgeur ruiken na het snoepen van zulk soort mintjes.
Kan het toevallig ook nog iets anders zijn? Hierbij denkende aan suikerziekte ofzo?