Zoeken Vraag het forum

Drugs gebruiken en toch gezonde zaad hebben?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,

Mijn vriend is 24 en is vanaf zijn 13 a 14 begonnen met drugs hij heeft heel veel gebruikt en sinds hij mij heeft leren kennen en ik een anti drugs persoon ben is hij heel erg gaan minderen maar toch betalen ik hem nog wel eens dat hij cocaïne of speed! 🙁 en probeer hem steeds duidelijk te maken dat het keer afgelopen moet zijn en hij moet denken aan zijn zaad en gezondheid maar hij heeft mij verteld dat hij zijn zaad heeft laten testen en alles is gezond.. Moet ik dat geloven? Wat kan je precies met je zaad gebeuren.. En is er een kans op baby’s met ziektes krijgen? En ik heb alles geprobeerd om hem helemaal te laten afkicken van de cocaïne enzo maar lukt me niet het lijkt net of hij om de 4 weken ofzo lichte afkickverschijnse heeft en weer perongeluk gaat doen dus zo verslaafd is hij niet om naar een afklinik te gaan. Moet hij therapie zoeken?

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Oeps typ fout! Ik betaal geen drugs maar betrap hem wel eens!

Reageren
    John (moderator)

[quote]Moet ik dat geloven? Wat kan je precies met je zaad gebeuren..[/quote] ik ken niemand die aan drugs verslaafd is die dat ooit heeft laten doen, anders dan onder druk….
    De kwaliteit van het zaad kan gewoon heel erg achteruitgaan waardoor het moeilijk is om ueberhaupt zwanger te raken.

[quote]net of hij om de 4 weken ofzo lichte afkickverschijnse heeft en weer perongeluk gaat doen dus zo verslaafd is hij niet om naar een afklinik te gaan.[/quote] geloof je dit eigenlijk zelf ? na 10 jaar coke en speed?

Reageren
    Anoniem

Ja ik geloof het wel want ik kan aan hem merken wanneer hij wel en niet gebruikt.. En hij kan echt wel paar weken zonder en daarna krijgt hij weleens weer zin in hij vind het wel moeilijk om ermee te kappen.. Hij koopt het zelf niet, hij heeft een vriend die het ook doet maar dan veel en dan geeft hij het zelf eens aan me vriend om een lijntje te nemen en meeste keren kan me vriend geen nee zeggen. Gelukkig ziet hij hem niet heel vaak

Reageren
    Anoniem

Lichte afkickverschijnselen komen niet pas na 4 weken. Als hij werkelijk 4 weken zonder kan, zou het geen enkel probleem moeten zijn om helemaal te stoppen. Je geloofd dat werkelijk waarschijnlijk. Maar dan zul je natuurlijk ook nog wel in Sinterklaas geloven…

Reageren
Reageer op: Drugs gebruiken en toch gezonde zaad hebben?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.