- Anoniem11 november 2015 om 16:38
Beste lezers.
Sinds een week gestopt met blowen en sigaretten. Ik heb nu een vage buikpijn links net onder me ribben. Daarnaast last van een ontlasting die net geen diarree is. En daarnaast knort me maag/darm ontzettend veel. Voor de rest zit er naar mijn mening slijm in de ontlasting. En soms zie ik iets roods erin. Maar weet niet zeker of dit bloed is. Want het is heel weinig.
Kan dit allemaal door het stoppen komen?
Mvg
20 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 november 2015 om 18:20Dat zou inderdaad kunnen. Maar het kan natuurlijk ook een virusinfectie zoals de buikgriep zijn.
ReagerenAnoniem11 november 2015 om 19:38Bedankt voor uw reactie. Is het mogelijk dat een buikgriep een week lang duurt, en dat je daarbij een week lang een zachte ontlasting hebt??
Mvg
ReagerenJohn (moderator)
11 november 2015 om 19:45Dat zou in principe kunnen. Maar zoals ik al schreef: het kan ook van het stoppen zijn. Dat heeft namelijk ook invloed op je spijsvertering
ReagerenAnoniem12 november 2015 om 21:31Vandaag was me ontlasting gelukkig weet normaal. Alleen had ik dit keer bloed op de wc papier. Dit was rood helder bloed. Ik merkte het na het afvegen. Echter een half uur later ging ik weer met de wc papier erover en zag weer bloed op de papier. Ik neem aan dat dit niet iets slechts kan zijn. Want maak me zorgen als ik naar alle klachten in zijn totaal kijk.
ReagerenJohn (moderator)
12 november 2015 om 21:43Ik denk dat dat een aambei of een anusfissuur is. heb je al eens met een spiegel gekeken of er iets te zien is?
ReagerenAnoniem12 november 2015 om 21:48Nee dit heb ik niet gedaan. Wat zou ik dan kunnen zien. Want ik ga het wel bekijken dan. Ik maak me direct zorgen om de slechtere dingen
ReagerenJohn (moderator)
12 november 2015 om 22:10Kijk eerst maar eens even of er iets opvalt…
ReagerenAnoniem12 november 2015 om 22:16Ik zie niks vreemd. Is het toegestaan dat ik hier anders een foto plaats?
ReagerenAnoniem12 november 2015 om 22:21Er is trouwens nu ook geen bloed meer op de wc papier. Is dit niet vreemd? Zou het het scheurtje als dit het zijn. Zo snel genezen?
ReagerenAnoniem12 november 2015 om 22:25Helder bloed is meestal niets ergs, bv. Scheurtje. Bij donker bloed in de ontlasting wel contact opnemen met de HA
ReagerenJohn (moderator)
12 november 2015 om 22:33Foto plaatsen is toegestaan.
Reageren
Een kleine aambei (inwendig) of een fissuur kan inderdaad maar heel even bloeden.Anoniem12 november 2015 om 22:40Bedankt voor jullie reacties. foto genomen
ReagerenJohn (moderator)
12 november 2015 om 22:48Lijkt toch op een klein aambeitje….gebruik daar aambeienzalf (sperti bijvoorbeeld) voor.
Ik kan de foto ook weer verwijderen als je wilt.
ReagerenAnoniem12 november 2015 om 22:59Ja graag. Nogmaals bedankt. Dus het is een aambei?
Reageren