schizofrenie?

Hallo mensen, ikheb een probleem en heb het er nog nooit met iemand over gehad:ik heb altijd al gedacht speciaal te zijn dat ik een alien supermens tijdrijziger was. Dat ik bovennatuurlijke krachten heb en dat er demonen in me zitten. Ik heb al 2 andere posts gedaan over me depressie na ruzie ik ging blowen en kreeg klachten van derealisatie. Nu zit ik met het probleem dat ik me zo ervoorschaam datt ik waanideeen heb dat ik het niet tegen de dokter durf te vertellen of tegem de psycholoog ( ik heb hulp) voor angststoornis. Maar dan als ik bijvoorbeeld in de spiegel kijk ga ik in mezelf praten enzo en hoor soms stemmen (snachts) alles flits en me realiteit is weg! Ik was ook zwaarveraafd aan het computerspel world of warcraft en daarmee ben ik gestopt nu sinds een week voor altijd al me characters gedeleted ik ben nu 15 en vraag me af of dit abnormale klachten zijn of dat dit gewoon een psychishe ziekte is. Ik ben echt bang dat ik naar een gekkenhuis moet waar ik in mezelf moet praten en gek wordt. Ik ben zelfs bang dat er invloedsmiddelen in me ete zitten ALTIJD en vertrouw helemaal niks en niemand meer. Me sociale contacten worden steeds slechter en ik ben zo erg verlegen. Help mij aub!!!!!
    Moet ik dit zeggen??
    Of zouden ze denken dat ik echt gek ben??
    Is dit allemaal echt???
    Help aub

Reageer

Dat kan onderdeel van je angststoornis zijn. Ik zou dat zeker met de behandelaar/psycholoog bespreken.

Reageer

Tandor heeft u daar meer informatie over?

Bedankt

Reageer

Het is mogelijk dat er naast de angststoornis paranoia ontstaat. Dat past op zich wel bij de dingen die je beschrijft. Maar dat is toch echt iets dat je met de psycholoog of psychiater moet bespreken.

Reageer
Reageer op: schizofrenie?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief