- Anoniem20 augustus 2012 om 13:01
Hallo,
Ik slik antidepressiva, 50 mg, Fluvoxamine, 2 tabletten per dag. Maar ik wil graag een keer experimenten met XTC.
Weet iemand hier meer van als je het bijvoorbeeld combineert, of dat gevaarlijk is, en of het uberhaubt wel kan, en of het invloed heeft op de XTC pil?Groet,
3 reactiesReagerenGus20 augustus 2012 om 13:15Ik heb in het verleden Fluvoxamine gebruikt MET XTC en ik heb geen nare bijwerkingen gehad/gekregen.
Reageren
Maar let op: niet meer dan 90mg xtc gebruiken per avond.
Dat is voldoende om uit je dak te gaan (meer is slecht voor je gestel (hitte ontwikkeling) en geldt in het algemeen).
Feest ze ! !
Groetjes, GusJonh Doe8 januari 2013 om 11:22Ik raad het je aan niet te doen.
Ik heb zelf regelmatig het antidepresivum Fluvoxamine (Fevarin,SSRI) geslikt met XTC en heb niet de effecten van XTC waargenomen die ik zonder Fluvoxamine wel had.
Daarnaast kan het best gevaarlijk zijn. Ik zou daarom ook maar het onderstaande lezen. En contact met het Jellinek opnemen als je meer vragen hebt. http://www.jellinek.nl/informatie-over-alcohol-drugs/xtc/xtc-en-medicijnen/antidepressiva-xtc/
ReagerenAnoniem25 augustus 2015 om 12:09ik heb XTC met citalopram 30 mg gebruikt.
Ik heb me ontzettend ongelukkig gevoeld en kon alleen maar huilen, inmiddels ben ik 3 dagen verder en voel me somberder dan ooit.
het werkte bij mij totaal de andere kant op.
ik voelde me zo intens ongelukkig en het schijnt ook nog eens heel gevaarlijk te zijn.ik zou het echt niet doen als ik jullie was, je kan dan beter speed gebruiken en niet een middel die met je serotonine knoeit zoals xtc, mdma of cocaïne
Reageren