Zoeken Vraag het forum

XTC en antidepressiva

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik slik antidepressiva, 50 mg, Fluvoxamine, 2 tabletten per dag. Maar ik wil graag een keer experimenten met XTC.
    Weet iemand hier meer van als je het bijvoorbeeld combineert, of dat gevaarlijk is, en of het uberhaubt wel kan, en of het invloed heeft op de XTC pil?

Groet,

3 reacties
    Reageren
    Gus

Ik heb in het verleden Fluvoxamine gebruikt MET XTC en ik heb geen nare bijwerkingen gehad/gekregen.
    Maar let op: niet meer dan 90mg xtc gebruiken per avond.
    Dat is voldoende om uit je dak te gaan (meer is slecht voor je gestel (hitte ontwikkeling) en geldt in het algemeen).
    Feest ze ! !
    Groetjes, Gus

Reageren
    Jonh Doe

Ik raad het je aan niet te doen.

Ik heb zelf regelmatig het antidepresivum Fluvoxamine (Fevarin,SSRI) geslikt met XTC en heb niet de effecten van XTC waargenomen die ik zonder Fluvoxamine wel had.

Daarnaast kan het best gevaarlijk zijn. Ik zou daarom ook maar het onderstaande lezen. En contact met het Jellinek opnemen als je meer vragen hebt. http://www.jellinek.nl/informatie-over-alcohol-drugs/xtc/xtc-en-medicijnen/antidepressiva-xtc/

Reageren
    Anoniem

ik heb XTC met citalopram 30 mg gebruikt.
    Ik heb me ontzettend ongelukkig gevoeld en kon alleen maar huilen, inmiddels ben ik 3 dagen verder en voel me somberder dan ooit.
    het werkte bij mij totaal de andere kant op.
    ik voelde me zo intens ongelukkig en het schijnt ook nog eens heel gevaarlijk te zijn.

ik zou het echt niet doen als ik jullie was, je kan dan beter speed gebruiken en niet een middel die met je serotonine knoeit zoals xtc, mdma of cocaïne

Reageren
Reageer op: XTC en antidepressiva
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.