- michelle-x4 oktober 2011 om 11:41
hallo,
ik heb een paar weken terug te horen gekregen dat ik ontstoken darmen heb.
ik heb hier inmiddels 3 antibiotica kuren voor gehad en volg momenteel nog een darmsparend dieet.
nou wil ik binnenkort xtc gaan gebruiken en ik vroeg me af of dit kwaad kon voor mijn herstel? ik wil dit ook graag weten over blowen.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
groetjes michelle2 reactiesReagerenbrenda A4 oktober 2011 om 14:04dit is een forum voor mensen met medische vragen en problemen.
het gebruik van XTC en blowen is zeer dom en heel slecht voor je gezondheid…….dus hier krijg je er geen advies over.
ontstoken darmen zijn gevaarlijk, ik zou maar eens heel goed voor mezelf zorgen ipv alles doen om gezondheisproblemen te krijgen.
ik wens je wijsheid en beterschap, Brendavan een website:
Nadelige effecten van het gebruik van XTC zijn er ook. Het gebruik van XTC vermindert het voelen van pijn, waardoor de kans op blessures groter wordt. Andere bijwerkingen die op kunnen treden zijn een stijf gevoel in kaken, armen en benen, een droge keel en mond, misselijkheid, benauwdheid, hartkloppingen en soms het verlies van coördinatie. Daarnaast is XTC ook schadelijk voor je lever en nieren. Door het gebruik van XTC stijgt de lichaamstemperatuur, waardoor je kans loopt uit te drogen. Als mensen vaak XTC gebruiken kunnen ze zelfs last krijgen van depressiviteit, angsten en slaapstoornissen.Ook op de lange termijn worden steeds meer schadelijke effecten worden gevonden. Hersenschade, geheugenverlies, achteruitgang van het concentratievermogen en depressies komen steeds vaker voor. Vooral het geheugen lijkt aangetast te worden en schijnt zich niet te herstellen als je eenmaal met het gebruik van XTC bent gestopt. Uit onderzoek blijkt dat XTC schadelijker is voor vrouwen dan voor mannen. Zo is het gebruik van XTC tijdens de zwangerschap schadelijk gebleken voor het ongeboren kind.
Reagerenm-ichelle4 oktober 2011 om 17:24Halo,
Reageren
Ik besef inderdaad dat drugs slecht is. Maar dat is ieders eigen keuze natuurlijk. Ik vind mijn herstel wel erg belangrijk en daarom dus ook mijn vraag.
Ik snap de reactie zeker! Maar heb helaas geen antwoord kunnen krijgen. Ik zag de afdeling alcohol, drugs &roken, vandaar dat ik mijn vraag hier stelde.