Zoeken Vraag het forum

Gestopt na 10 jaar blowen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Volhouders

Lieve mensen,

Ik ben momenteel 6 weken gestopt met blowen, om precies te zijn 6 weken en 2 dagen. Ik heb nu 10 jaar geblowd en ik kan met schaamte zeggen daarvan 8 jaar zo goed als elke dag en de laatste 6 jaar zeker elke dag varierende van 1 tot 2 gram per dag in mijn eentje. Ik heb meerdere pogingen gedaan, maar tevergeefs. Na 1 week begon ik weer met die ow zo gevaarlijke 1e joint, het kon namelijk wel. Nou zoals de meeste wel weten en eigenlijk eerst moeten ervaren, was dit weer het begin van het einde. Ik woon omringd door coffeeshops in het centrum en door de prijs hier en locatie wilde ik absoluut niet verhuizen. Ik vond mijzelf ook zwak om weg te gaan voor het probleem dat ik heb. Ik heb mega fijne vrienden die ik niet kwijt wil raken en merkte echt dat door het blowen ik totaal geen zin had in contacten of actief ergens mee bezig zijn. Ik werkte elk jaar ook maar een half jaar, de rest zat ik gewoon thuis. Eindelijk ben ik zover… Ik ben gestopt om alle redenen die er zijn. Mentale gesteldheid, geld, vrienden, ik had een hele lijst.

De eerste paar weken ik voelde echt geen verschil. Ik sliep gewoon goed en op tijd. Voelde me niet meer of minder energiek. Merkte wel dat mijn dromen echt gebasseerd waren op niets en ze zo stom waren en gewoon meerdere per nacht. Dat viel mij op. Nu na 6 weken heb ik toch een paar hoofdpijnen gehad. En ik ben dus echt benieuwd of het hiermee te maken heeft. Is dit iets wat je pas na ongv 6 weken merkt? Of zal het hier niets mee te maken hebben.

Liefs

2 reacties
    Reageren
    Anoniem
    Anoniem

het kan kloppen dat je het pas vanaf de 6 week voelt het duurt alleen al 6 weken voordat het uit je lichaam is dus als jij al 6 weken niet geblowd hebt begint je lichaam nu pas met bijverschijnselen

Reageren
Reageer op: Gestopt na 10 jaar blowen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.