- Roy29 september 2022 om 16:49
Beste ex wiet/hasj gebruikers
Ten eerste sterkte met jullie herstel en beterschap. Ik ben nu zelf sinds 17 sept gestopt met het roken van hasj, ik kon er niet mee doorgaan kreeg veel klachten kortademigheid angst aanvallen, ik ben in een keer gestopt heb ook geen behoefte meer , dit tevens het eerste platform waarin in ik dit deel nog nooit eerder gedaan. Sinds het stoppen heb ik nog wel last van spanningen en realiteit is heel anders nu. Kan nog niet zeggen dat ik me al meer wakker voel of helderder wel zie ik dat ik er fitter uitzie, ik heb zo’n 4 jaar gerookt ben nu 39 en ben blij dat ik het niet meer doe het koste me veel geld rookte 6 joints per dag en niemand wist het en nog steeds niet maar ik voelde een junk terwijl ik waarschijnlijk niet eens verslaafd was ik deed het waarschijnlijk omdat ik niet goed om kon gaan met situaties in mijn leven wat nog steeds moeilijk is maargoed maar daar moet ik zelf mee leren omgaan. Nu ben ik meer de natuur in gegaan wandelen om mijn rust te vinden ook gebruik ik nu meer magnesium en b12 en vitamine c met gezond eten om zo weer mijn oude ik terug te krijgen , verder raad ik het ook niet aan om af en toe te blowen want dit werkt niet en je geeft je zelf daarbij steeds een illusie van stoppen kan ik wel . Dank jullie wel voor het lezen ik moest het kwijt ik leefde in een klein wereldje en daar ben ik klaar mee
Roy
1 reactieReagerenSabır24 januari 2023 om 05:51Beste,
İk ben nu inmiddels 8 dagen gestopt met blowen. İk rookte gemiddeld 5 dikke hasj/haze jointjes doordeweeks en ruim 10 jointjes in het weekenden. Ik heb ruim 15 jaar dagelijks geblowd.
Nu ervaar ik alle afkickverschinselen zoals, depressief, emotioneel, eenzaam voelen, moe, nergens zin in, bang, zweten, huilen, verminderde eetlust, borrelende darmen, rare stoelgang etc..
Er komen echt veel afkickverschijnselen bij kijken. Ik ben in de 15 jaar wel een keertje gestopt met blowen voor een half jaar dus weet ik gelukkig dat deze sypmtonen ook snel zullen verdwijnen. Enige symptoon die ik nog wel had was het in slaap vallen. Echter als ik eenmaal in slaap ben gevallen kon ik wel doorslapen.
Ik kan iedereen vertellen dat de afkickverschijnselen vanzelf weer verdwijnen. En je gaat een aantal daarvan niet eens herinneren omdat je er niet stil bij staat.
Je voelt je energieker na 2 weken. Maar je bent sneller moe omdat je lichaam druk bezig is met zichzelf ( ontgiften )
Verminderde eetlust verdwijnt hooguit na 3 weken. Daarna kan je steeds beter eten. Je ruikt en proeft namelijk beter.
Depressieve gevoelens gaan binnen een paar maanden weg dat is per persoon afhankelijk van zijn situatie. Meestal hebben blowers ( ik ook ) ook een kleinere kring vrienden of familie omdat we ons zelf vaak isoleren van het buitenwereld.
Emotioneel voelen duurt ook hooguit een maand en daarna voel je je ( trots, helder, gelukkig ) beter.
Hoelang het zweten ( kletsnat in bed ) duurt is ook afhankelijk hoeland en hoeveel je hebt gerookt. Dat is ook een teken van ontgiften van je lichaam. Zweten is dus goed. Je kan jezelf een handje helpen door te gaan sporten, hardlopen of fietsen. Dit duurt ook hooguit 2 maanden.
ik zit dus op dag 8 met het stoppen met blowen en hoop dat in ieder geval het gevoel van depressief en emotioneel wel snel verdwijen. Ook wil ik dat mijn slaapprobleem verdwijnt ( inmiddels bijna 6.00 uur ) maar dat kan nog een tijdje duren.
Over een aantal dagen wil ik een update plaatsen.Wens iedereen sterkte, motivatie en geduld toe!
Reageren