Zoeken Vraag het forum

Cbd & wiet roken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniemptje

Hallo, ik heb een vraag. Ik heb jaren lang geblowd maar na een hevige paniekaanval ben ik een tijdje gestopt. Nu vroeg ik me af als ik straks een joint rook en daarbij cbd olie inneem heb ik dan een kleinere of grotere kans op een paniekaanval? Ik heb 20 jaar lang geblowd en wil nu enkel nog eens 1 roken in het weekend

3 reacties
    Reageren
    ex blower

kans is flink aanwezig dat je weer een paniek aanval krijgt

Reageren
    Weedbarbie

Mijn tip is, je moet niet aan paniek aanvallen denken en aan alles wat bij de ontwenningsverschijnselen hoort, als je je onrustig begint te voelen ga dan wat eten of drinken,(geen alcohol natuurlijk) en denk erbij na waarom je in paniek zou raken voor niks, ik weet zelf Hoe moeilijk het kan zijn maar probeer niet naar een jointje te grijpen want dan ga je het elke keer nodig hebben als je je weer onrustig begint te voelen,, zoek afleiding en ja dit is ook heel moeilijk,of ga gewoon tv kijken bijv naar de Simpsons of adventure times of iets van animatie wat je grappig vind dan gaat de tijd ook sneller voorbij ongeveer,als je toch nog 1 jointje peer weekend of week wilt roken zorg dan dat je je longen in de tussentijd terwijl je smookt reinigt met citroensap en een klein beetje cayennepeper, cayennepeper haalt alle overtollige slijm uit je lichaam en citroen reinigt ook je longen dit is de perfecte combinatie, zoek op internet op hoe je je longen kan reinigen en je hebt meer hulp voor jezelf, hopelijk heb ik iemand hier mee geholpen, gr!

Reageren
    Anoniemptje

Ik blow niet als ik me onrustig begin te voelen. Ik blow gewoon omdat ik het lekker vind en omdat het mij rustig maakt ik veronderstel dat ik mijn paniekaanval heb gekregen door een te hoge thc in mijn weed daarom de vraag als ik cbd olie neem de kans op een paniekaanval kleiner word. Citroensap is geen optie voor mijn longen want ik neem medicatie en mag dus geen citroensap drinken.

Reageren
Reageer op: Cbd & wiet roken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.