- Kathy6 december 2017 om 18:48
Hai allemaal, ik ga dit weekend met een paar vrienden naar een hotel waar we gaan smoken, jointjes roken zeg maar. Alleen ik had +/- 5 maanden geleden veel gesmoket waardoor ik flauwviel (meerdere malen op een dag). Ik heb nooit echt wiet gerookt en misschien had ik die dag ook te weinig gegeten, alleen ik wil het wel heel graag weer eens proberen. Alleen het punt is, dat de angst blijft. Ik wil niet weer flauwvallen o.i.d want mijn ouders weten van dat incident. Tips?
Gr,
Kathy
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 december 2017 om 18:53De beste tip die ik je kan geven is om niet te smoken… als je dat trouwens in een hotel doet kan dat nogal vervelende gevolgen hebben. Roken is namelijk verboden
ReagerenKathy6 december 2017 om 19:09Bedankt voor uw antwoord, Tandor. Alleen we gaan het buiten ergens doen en dan s’avonds naar het hotel. IK wil het heel graag doen want anders kom ik er misschien nooit overheen..
ReagerenCatootje6 december 2017 om 23:21Dat je klachten kreeg zou een waarschuwing voor je moeten zijn. Dat is niet iets waar je je zomaar overheen moet zetten. Het roken van wiet werkt verstorend op je neurotransmitters en daarbij beroven drug je lichaam van allerlei voedingsstoffen. Meedoen kan stoer zijn maar voor jezelf kiezen is wijzer. Aan jou de keuze, wel of niet meegaan en wel of niet, of zeer matig roken. Als je onder de groepsdruk dingen doet die niet goed zijn voor je lichaam kunnen er rare dingen gebeuren. Bij sommige mensen kan het gebruik van wiet psychoses uitlokken.
ReagerenKathy7 december 2017 om 00:31Ook u bedankt, Catootje, voor dit antwoord. Ik zit nogal in tweestrijd met mezelf erover. Ik word er niet naartoe verplicht, ik wil het zelf ervaren alsof de eerste keer dat ik het doe. Misschien ben ik ook nog te jong (pas 18).. Alleen ik wil mijn vrienden niet teleurstellen (voornamelijk mijn vriendje die ertussen zit..).. Dit is moeilijk.. Ik wil absoluut niet fout gaan maar ik besef wel dat ik een risico neem. Maar ik vraag me steeds af wat er zo bijzonder aan wiet is, en dat geeft mij drang om het te proberen o.i.d
Reageren