- Luuk25 juli 2021 om 17:02
- Hallo, ik ben gisteren getest op thc door mijn vader en er kwam positief uit, hoewel ik al 3 weken was gestopt. Voordat ik 3 weken gestopt was heb ik 2 weken elke dag geblowed, ik ga er ook van uit dat dat de reden is dat ik positief getest ben. Mijn vader gaat mij nu nog een keer testen over 2 weken om te kijken of ik dan negatief ben. Stel je nou voor dat ik bijvoorbeeld morgen 1 jointje rook, ben ik dan over 2 weken negatief?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 juli 2021 om 20:07Nee dan test je weer positief. Er is maar een manier om negatieve testen te krijgen….
ReagerenLuuk26 juli 2021 om 13:49Ja oke maar als ik nu 2 weken niks doe dan word ik negatief getest toch? Ik bedoelde meer van, nu zit het nog in me urine maar ik hoop over 2 weken niet meer. Stel ik rook er vandaag 1, en dan de komende 2 weken niks meer word, kan ik dan nog steeds negatief worden?
ReagerenJohn (moderator)
26 juli 2021 om 19:10Dat zal over 2 weken nog steeds traceerbaar zijn
ReagerenLuuk26 juli 2021 om 19:43Oke, dus zelfs als ik nu geen enkele joint rook, en voor de duidelijkheid ik ben al 3 weken gestopt. Dus als ik vanaf nu tot over 2 weken niks meer rook (dus dan ben ik 5 weken gestopt) word ik nog steeds positief getest door mijn vader? Het is trouwens een urine thc test van bol.com
ReagerenJohn (moderator)
26 juli 2021 om 21:00Cannabis (THC) is bij licht gebruik meestal binnen 2 weken niet meer terug te vinden in de urine. Als er vaak cannabis (wiet of hasj) wordt gebruikt kan het wel 6 weken aantoonbaar zijn. Maar bij de meeste mensen is het binnen 4 weken uit de urine verdwenen.
ReagerenLuuk26 juli 2021 om 21:02Dus ik kan er vanuit gaan dat als ik over 2 weken getest word, het uit mijn lichaam is?
ReagerenJohn (moderator)
26 juli 2021 om 21:36Als de laatste keer minimaal 4 weken geleden is zou dat moeten lukken
Reageren