- Luuk17 augustus 2021 om 22:04
Hallo, ik ben nu precies 6 weken 3 dagen gestopt met blowen, ik kan elk moment een thc test ontvangen van mijn vader. Ik heb me net zelf getest omdat ik redelijk enthousiast was ik dacht namelijk dat ik toch wel negatief zou zijn. Nou blijkt het dat ik nw die 6 weken nog steeds positief ben. Mijn vraag is nu dus aangesien ik nog steeds positief ben, hoeveel dagen word het verlengt als ik nu 1 jointje rook.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2021 om 22:08Dan zul je de komende weken ook positief testen
ReagerenLuuk17 augustus 2021 om 22:23Hmm oke bedankt, en als ik u zeg dat ik voor deze 6 weken dat ik niet heb geblowed elke dag 2 weken lang 4 jointjes met wiet rookte per dag? Is het dan normaal dat het zo lang in mijn urine zit, en blijft het nog veel langer zitten? Ik ben trouwens 1,87 en 92kg.
ReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2021 om 22:27In de regel zou het binnen 4-6 weken weg moeten zijn, maar als je een hoog vetgehalte hebt bij b.v. overgewicht is dat moeilijker en kan het langer aantoonbaar zijn.
Reageren
En je hebt best wel wat overgewicht en dus een hoog vetgehalteJohn (moderator)
17 augustus 2021 om 22:28Cannabis (THC) is bij licht gebruik meestal binnen 2 weken niet meer terug te vinden in de urine. Als er vaak cannabis (wiet of hasj) wordt gebruikt kan het wel 6 weken aantoonbaar zijn. Maar bij de meeste mensen is het binnen 4 weken uit de urine verdwenen.
De aantoonbaarheid van cannabis hangt af verschillende dingen. Bijvoorbeeld van hoe lang iemand gebruikt heeft, hoeveel er gebruikt is en hoeveel vet iemand heeft (meer vet betekent langer aantoonbaar). Ook breekt ieder persoon stoffen op een ander tempo af. Door deze persoonlijke verschillen kan cannabis bij de een veel langer terug te vinden zijn dan bij een ander. Dit maakt het moeilijk om te aan te geven hoe lang cannabis precies aantoonbaar is.
Bron: drugsinfo.nl
ReagerenLuuk17 augustus 2021 om 22:30Ahh heel erg bedankt dit helpt me heel erg. Ja k heb overgewicht maar ben niet dik in de zin van ongezond en ongeschikt om te sporten ofzo maar ik ben niet dun nee.
Reageren