- Jayden J-Z12 januari 2019 om 11:16
Beste lezer,
Een paar dagen geleden heb ik tijdens het fietsen een klaplong gekregen. Het was een spontane klaplong, dus geen rede als oorzaak. Mijn long was 1cm ingeklapt en er was geen drain of dergelijke nodig. Wél heb ik 2 dagen aan t zuurstof gezeten om mijn long te laten ontplooien. Mijn longen zijn erg goed, daarom konden ze eerst ook niks raars vinden.
Ik sport veel, maar rook ook wel eens met vrienden een jointje. Sigaretten rook ik niet. Over het sporten is alles duidelijk. Ik kan 4 weken een contactsport doen. Duiken zit er niet meer in, maar over een weekje kan ik wel beginnen met hardlopen om mijn conditie op pijl te houden. Echter heb ik niks gevraagd over het blowen.
ik weet dat blowen niet goed is voor de longen, maar ik weet ook dat het blowen niks te maken had met mijn klaplong(etje).
Mijn vraag is dus, wanneer kan ik weer met mn vrienden een jointje roken? Ik denk niet aan volgende week, of we week daarop. Maar bijvoorbeeld wanneer ik weer actief aan het sporten ben.
Alvast bedankt voor het antwoorden!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
12 januari 2019 om 23:45Het zou beter zijn om het niet te doen. Ook blowen is roken…
Reageren