- Liza2 juni 2018 om 08:44
hi, ik heb een vraagje
ik ben na 2 of meer biertjes of wijntjes of Jillz zelfs de volgende dag kotsmisselijk, aan de diarree, ik heb rode beetje jeukende lippen en mn hartslag is soms ook heel hoog. Verder word ik tijdens t drinken snel rood van alcohol. Ik heb al ontzettend veel anti-kater tips geprobeerd, maar ik denk niet dat dat het probleem is. Ik zocht op wat ik mogelijkk kon hebben en toen kwam alcoholintolerantie naar voren. Ik zou graag willen horen wat jullie denken of weten, ik ben namelijke echt hopeloos en kan ook niet meer genieten van een drankje.
2 reactiesReagerenPeter3 juni 2018 om 00:56Als je er niet tegen kunt, dan moet je het gewoon niet meer drinken. Veel simpeler kan ik het niet maken.
ReagerenCatootje4 juni 2018 om 17:17Gebruik van alcohol zorgt, door de snelle suikers, voor schommelingen in je bloedsuikerspiegel. Ook vergt het het nodige van je enzymcapaciteit. Ook zorgt het voor het vrijmaken van histamine in je lichaam. Ook geeft het een oestrogeenwerking. Een te hoog oestrogeen geeft een sterkere werking van histamine. Zeker regelmatig alcoholgebruik zorgt voor tekorten aan stoffen als magnesium, zink en vitamine B. al dit soort ontregelingen en meer krijg je als je blijft dooAls je slim bent drink je een bakkie lekkere (groene) thee.
Reageren