- Anoniem4 januari 2018 om 03:32
Vandaag sperzieboon gegeten was ik erg allergisch voor dikke ogen opgezwollen hoofd tong bulten op lijf neus verstopt etc
Ziekenhuis geweest nu weer beter door medicatie
Alleen beetje ruzie met me vader
Omdat hij zegt dat wiet de oorzaak is
Hij Zegt dat er in die wiet bestrijdingsmiddelen zat in combinatie met sperziebonen en dat daar ook bestrijdingsmiddelen in zaten
Dat ik daarom zo erg was
En dat omdat ik de laaste tijd jeuk geïrriteerde ogen had etc beetje sinds de tij van oud en nieuw
dat dat door de wiet komt de bestrijdingsmiddelen
Dus ik vroeg me af of dat waar is of niet?
Want rook al jaren wiet nog nooit allergische reactie gekregenMvg.
12 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 januari 2018 om 08:31Ben je bekend met allergieën? Heb je dat eerder van sperziebonen of andere boonsoorten?
ReagerenAnoniem4 januari 2018 om 17:17dit heb ik nog nooit meegemaakt
met sperziebonen enzo
maar ben er gisteren achter gekomen
in het ziekenhuis dat ik allergisch voor bonen sperziebonen peer meloen appel abrikoos
en binnen kort krijg ik een betere test
maar zal het kunnen wat me vader zegt dat het door de wiet kan komen van afgelopen dagen
of zit hij beetje te lullen en wilt hij de wiet gewoon de schuld geven zoals altijd ?
ReagerenJohn (moderator)
4 januari 2018 om 17:22On ogelijk is het niet… maar als je getest bent, en allergisch bent voor sperziebonen, zal het niet zo zeer aan de wiet hebben gelegen
ReagerenCatootje4 januari 2018 om 18:49Drugs veranderen wat je in je neurotransmitters en ze beroven je lichaam van allerlei vitaminen en mineralen. Onder andere magnesium. Een combinatie van tabak en wiet kan het verslavende effect versterken.
Reageren
Bij een allergie voor wiet kunnen bepaalde eiwitten een rol spelen; hoeven nog niet zozeer de bestrijdingsmiddelen te zijn. https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/kun-allergisch-cannabis/Catootje4 januari 2018 om 19:02Anoniem4 januari 2018 om 19:15maar ik rook al jaren wiet nog nooit last van gehad
gisteren niet eens wiet gerookt at pasta met sperziebonen na de sperziebonen begon het
Reagerenanoniem4 januari 2018 om 19:17ah oke
alleen me ogen enzo zijn nog steeds wel beetje dik en nog beetje iets aan me keel
maar ik verlang echt naar een peukje denk je dat ik gewoon een sigaret kan opsteken?
ReagerenAnoniem4 januari 2018 om 19:20heb nog nooit een allergische reactie op wiet gehad
gisteren toen ik ( Nuchter) portie pasta met sperziebonen at begon het toen ik de sperziebonen at
ReagerenJohn (moderator)
4 januari 2018 om 19:27Ik denk niet dat een sigaretje kwaad kan hoor, tenzij je het ook benauwd hebt
ReagerenANoniem4 januari 2018 om 19:37nee heb het niet meer benauwd
maar een jointje kan ik beter de komende dagen even overslaan he?
ReagerenJohn (moderator)
4 januari 2018 om 19:38dat zou ik maar even niet doen…
ReagerenAnoniem4 januari 2018 om 19:45Ja daar wacht ik even paar dagen mee.
Reageren