- Kevtastic2 januari 2018 om 12:44
Hey, een vriend van mij liet mij aan speed ruiken. Ik wou het niet doen maar ik was wel nieuwsgierig naar hoe het ruikte dus ik stopte mijn neus lichtjes in het zakje en ja met toen te ruiken kreeg ik zo een heel klein beetje maar echt zo een klein puntje ofzo door mijn keel. Is nu 2 dagen geleden geweest.
Het ding is, ik heb last van onregelmatige hartkloppingen de laatste tijd, ik ben hier al voor naar de dokter geweest enzo maar ik vroeg me dus gewoon af of dit impact heeft gehad op mijn hart of dat die speed zelfs effect heeft gehad op iets door de zeer kleine hoeveelheid.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 januari 2018 om 13:56Je zou er hartkloppingen van kunnen krijgen, maar dat is dan afhankelijk van de hoeveelheid die je binnen krijgt. Maar als ik het goed begrijp, had je de hartkloppingen dan toch al eerder…
ReagerenKevtastic3 januari 2018 om 02:47Ja natuurlijk, dat zeg ik toch?
Ik heb nog nooit speed gedaan, vriend van me had het bij en zei tegen me “ruik hier eens aan, ruikt heel chemisch” en ja met in dat zakje te “ruiken” en dus niet snuiven voor alle duidelijkheid. Heb ik zo een heel klein beetje door mijn keel geproeft.
Vroeg me gewoon af of het iets of wat van impact heeft gehad.
Reageren
Wil namelijk mijn hartprobleem oplossen en niet verergeren.. Ik ben slechts 20 jaar.John (moderator)
3 januari 2018 om 09:44Dat zal zo’n vaart niet lopen hoor. Als er al effecten zijn van het snuiven is dat maar kort en tijdelijk. Tenzij je dat natuurlijk dagelijks zou gaan doen.
ReagerenKevtastic3 januari 2018 om 10:46