- Anoniemt17 december 2017 om 23:15
Hallo,
Ik heb gister wiet gerookt met een vriend we hadden 1 pure en een half pure joint, een beetje te veel misschien maar toch.
Ik heb al eens eerder gerookt maar deze keer was heeel anders, niet fijn. Het eerste effect wat ik voelde is wat ik normaal ook heb. Licht in het hoofd en erg moe. Maar hierna gebeurde iets geks. Elke keer als ik naar een punt keek draaide deze rechts. En ik dacht dat het beeld was in mijn hoofd, maar mijn vriend waarmee ik rookte zei dat ik met mijn hoofd bewoog zonder dat ik het wist. En dit bleef maar doorgaan. Ik was bang dat die vriend dacht dat fakede ofzo (weet niet waarom ik dat toen dacht) en hierdoor begon in een beetje in paniek te raken. Ik probeerde hem te vertellen wat ik voelde maar raakte in de stress. Het voelde alsof ik in een droom zat waar ik niet uit kwam, alles voelde anders aan en niet zoals de echte wereld. Hierdoor raakte ik nog erger in paniek.
Even later zaten we ergens op een bankje En na een tijdje werd ik super misselijk omdat de wereld de hele tijd draaide en moest ik kotsen. Toen heb ik gevraagd of die vriend me naar huis wou brengen en heb ik tegen mijn ouders verteld dat ik ziek was, daarna weet ik niks meer.
Mijn vraag is nu eigenlijk: herkent iemand dat effect dat je steeds met je hoofd draait, hoe kan ik zo’n badtrip de volgende keer voormomen en hoe zorg ik ervoor dat ik high word in plaats van stoned?Alvast bedankt
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 december 2017 om 23:26Je bent niet stoned maar hebt een bad trip.
Reageren
Dat kun je voorkomen door geen cannabis te gebruiken.Za19 mei 2024 om 00:53Heb ik ook gehad bro maar gwn chillen en komt goed
Reageren