Zoeken Vraag het forum

3 dagen na blowen nog steeds raar gevoel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tienerjongen

Hallo

3 dagen geleden heb ik een joint gerookt(100% amnesia wiet) en sindsdien heb ik een super raar gevoel. Ik ben heel misselijk & duizelig. Net zoals ik in een videogame zit. Ik heb totaal geen energie, waarschijnlijk omdat ik slecht slaap sinds 3 dagen geleden. Maar wat ik echt raar vond is dat ik niet kon slapen als ik alleen thuis was, nou ja ik viel wel in slaap, maar werd weer wakker na een uurtje. Ik voel totaal geen leven in me en ik vraag mij af wat het kan zijn. Iemand die iets weet of wat ik moet doen?

Bedankt

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Bad trip dus…te sterk spul gebruikt

Drink veel water en eet iedere dag vers fruit. Als de klachten op het einde van de week nog steeds zo zijn, ga dan naar de huisarts.

Reageren
    Tienerjongen

maar een badtrip kan toch niet zo lang duren? Of wel?

Reageren
    John (moderator)

Met de “rommel” die tegenwoordig gekweekt en verkocht wordt, is dat zeker geen uitzondering. Het THC gehalte bij sommige soorten is gewoon gevaarlijk hoog. Er zijn mensen die er psychotisch door worden voor langere tijd.

Reageren
    Tienerjongen

Hoelang zal dit gevoel dan ongeveer aanhouden?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan ik zo helaas ook niet zeggen

Reageren
Reageer op: 3 dagen na blowen nog steeds raar gevoel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.