- Tienerjongen28 augustus 2017 om 15:30
Hallo
3 dagen geleden heb ik een joint gerookt(100% amnesia wiet) en sindsdien heb ik een super raar gevoel. Ik ben heel misselijk & duizelig. Net zoals ik in een videogame zit. Ik heb totaal geen energie, waarschijnlijk omdat ik slecht slaap sinds 3 dagen geleden. Maar wat ik echt raar vond is dat ik niet kon slapen als ik alleen thuis was, nou ja ik viel wel in slaap, maar werd weer wakker na een uurtje. Ik voel totaal geen leven in me en ik vraag mij af wat het kan zijn. Iemand die iets weet of wat ik moet doen?
Bedankt
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 augustus 2017 om 16:46Bad trip dus…te sterk spul gebruikt
Drink veel water en eet iedere dag vers fruit. Als de klachten op het einde van de week nog steeds zo zijn, ga dan naar de huisarts.
ReagerenTienerjongen29 augustus 2017 om 16:38maar een badtrip kan toch niet zo lang duren? Of wel?
ReagerenJohn (moderator)
29 augustus 2017 om 17:05Met de “rommel” die tegenwoordig gekweekt en verkocht wordt, is dat zeker geen uitzondering. Het THC gehalte bij sommige soorten is gewoon gevaarlijk hoog. Er zijn mensen die er psychotisch door worden voor langere tijd.
ReagerenTienerjongen29 augustus 2017 om 23:00Hoelang zal dit gevoel dan ongeveer aanhouden?
ReagerenJohn (moderator)
29 augustus 2017 om 23:13Dat kan ik zo helaas ook niet zeggen
Reageren