Zoeken Vraag het forum

Steek in linker borst na blowen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Arthur

Hallo,
    Bijna 3-4 maanden geleden was ik onderweg met de trein toen ging blowen en had ik een bad trip.
    ik had nog niks gegeten of gedronken dus dacht dat het daar door komt maar liep daarna 2 weken met hevige pijn in me borst.
    Dit is uiteindelijk overgegaan.
    3 dagen geleden had ik weer eens het zelfde soort geblowed wat ik toen met de badtrip ook had (g13) en ik ging weer een beetje bad nu heb ik weer een steek in me linkerborst en ik weet niet of het komt omdat ik het net tegen wad gekomen maar me linker arm steekt ook afentoe.
    Hoe komt dit kan dit door het specifieke soort komen of is er wat anders aan de hand ?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat heeft toch alles met de wiet te maken. Misschien moet je er toch maar eens over nadenken om dat spul niet meer te gebruiken. Je bent waarschijnlijk door de bad trip gaan hyperventileren.

Reageren
    Ali

Ben nieteens bad gegaan ofz voelde me heel rustig na het blowen en k lag met v
    Me meisje filmpje te kijken en ineens boem hevige steek en moeilijk ademhalen

Reageren
    Ex blower

Ik had het ook bij mij was het een opbouwing van onbewuste angst/hyperventilatie ik ben gestopt en heb er nooit meer last van gehad groetjes

Reageren
Reageer op: Steek in linker borst na blowen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.