- Anoniem20 september 2016 om 14:45
Hey mensjes, ik ben 17 jaar en ik ben nog maagd. maar ik heb een vraagje..
Ong 2/3 maanden geleden zat ik te “rotzooien” met me vriend, ik heb hem gepijpt en hij kwam toen klaar in me mond en ik slikte al zn sperma zeg maar, daarna toen ik klaar was zat die een beetje aan zn penis en toen stopte hij het in zn broek, toen veegde hij zn handen af van de laken en toen lagen we beetje op bed, toen ging ik naar de wc en heb me handen gewassen en heb geplast, en hij ging beetje op het balkon staan in die tussen tijd raakte hij wel andere dingen aan, toen lagen we weer op bed en daarna ging die mij vingeren.. Is het mogelijk dat ik daardoor zwanger raak of zijn die zaadcellen al dood omdat die zn vingers van de laken afveegde en ook andere dingen had aangeraakt, ik stress al weken lang omg :(, ik heb wel ongi geweest maar het leek wel minder dan normaal, toen dacht ik meteen dat het innestelingsbloed is MAAR Ik kreeg wel infectie in de vakantie en moest medicijnen slikken blablabla misschien doordat was me menstruatie een beetje minder, nu moet ik ook ongi worden maar ben al 5 dagen overtijd maar ik ben normaal altijd overtijd dusja..2 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 september 2016 om 15:55Zo kun je toch onmogelijk zwanger raken…..
ReagerenAnoniem20 september 2016 om 16:09Oh oke gelukkig.. Dank u wel!
Reageren