- Anoniem11 juni 2016 om 02:55
hoi!
ik wilde even iets vragen. ik ben al maanden van de pil af en ik heb eergisteren sex gehad met mij vriend zonder condoom. nou denk ik dat ik in mijn vruchtbare dagen zit. Ik weet niet precies welke dagen dat zijn, maar het is stipt 2weken vanaf de eerste dag van mijn menstruatie geweest. hij is niet klaar gekomen maar hij heeft wel veel voorvocht en zat 2x aan het randje van klaar komen. ik vraag me af of het mogelijk is dat ik zwanger ben. zoja wanneer kan ik dat dan het beste testen? ik voel namelijk wat vreemde gerommel bij mij rechter eierstok niks pijnlijks maar opmerkelijk.3 reactiesReagerenAnoniem11 juni 2016 om 03:17ow ik ben iets vergeten het was niet eergisteren maar de avond daarvoor! Ik heb wel gevoelige borsten naast dat het rommelt aan mij eierstok. Rommelt het in mijn onderbuik zelf ook.
ReagerenAnoniem11 juni 2016 om 03:22en heb daarbij ook het gevoel alsof er water uit mij loopt terwijl dat volgens mij niet zo is. Ook het gevoel alsof ik moet plassen maar dan niet moet.
ReagerenJohn (moderator)
11 juni 2016 om 07:49Als je eergisteren seks hebt gehad kun je nu onmogelijk al zwangerschapssymptomen hebben. Je kunt op dit moment namelijk helemaal nog niet zwanger zijn. Er heeft nog geen innesteling plaats gevonden. Dus de klachten die je hebt komen ergens anders vandaan. testen kun je over 2 weken als je menstruatie uitblijft.
Reageren