- Anoniem3 juni 2016 om 05:55
Hallo,
Vorige had ik 24-05-16 sex vervolgens een half uur later de morningafterpil genomen. Werd 02-05 -16 ongesteld. 27-05-16weer seks gehad, maar hij was niet klaar gekomen in mij.. Had 02-06-16 ongesteld moeten worden.. Maar niets van gekomen. Kan het toch zijn dat ik zwanger ben? Maak me ontzettend zorgen.
Hoop spoedig reactie op u
Bedankt!39 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 juni 2016 om 09:16Dat is een vraag die niemand zo kan beantwoorden… het is mogelijk dat je menstruatiecyclus iets verstoord is door de MAP.
Reageren
Een zwangerschap is niet erg waarschijnlijk. Je zult het even moeten afwachten. Als je menstruatie uitblijft doe dan een zwangerschapstest over 1,5 weekAnoniem3 juni 2016 om 10:36Ik had nog een vraag.. Voor je menstruatie heb je dan veel of weinig witte afscheiding? Een week geleden had ik wel wat witte afscheiding. Nu helemaal niet voelt gewoon droog aan..
Alvast bedankt!
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2016 om 10:42Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden. Dat is namelijk bij iedereen verschillend.
ReagerenAnoniem3 juni 2016 om 19:42Heb wel last van m’n rug en m’n borsten zijn gevoelig.. Is dat een teken voor een naderende menstruatie?
Danku
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2016 om 20:05Dat zou heel goed kunnen
ReagerenAnoniem3 juni 2016 om 20:28John (moderator)
3 juni 2016 om 20:31Dat is zeer onwaarschijnlijk
ReagerenAnoniem5 juni 2016 om 14:21Nou ben ik ongeveer 3 dagen overtijd.. Heb 2 keer een zwangerschap test gedaan en allebij negatief. Heb ook geen buikpijn etc. Wel deden me borsten pijn maar dat is nu ook voorbij. Vorige maand de morning-afterpil genomen en vervolgens ongesteld geworden. Kan het zijn dat mijn cyclus door de war is door de pil? Of kan er wat anders aan de hand zijn?
Maak me zo zorgen pf:((Alvast bedankt
ReagerenJohn (moderator)
5 juni 2016 om 14:39Als je de MAP hebt gebruikt en daar een doorbraakbloeding van hebt gehad, is het heel goed mogelijk dat je menstruatie wat is opgeschoven. Je moet dan vanaf de bloeding na de map tellen voor de nieuwe cyclus
ReagerenAnoniem5 juni 2016 om 14:43Nee. Ik had 24-04 de map genomen werd 02-05 ongesteld. En had nu 02-06 weer moeten menstrueren. Vandaar dat ik het niet meer begrijp..
Alvast bedankt
ReagerenJohn (moderator)
5 juni 2016 om 14:58Is je menstruatie normaal wel altijd precies op tijd dan?
ReagerenAnoniem5 juni 2016 om 15:03Ja normaal wel. En als het niet op tijd is heb ik wel krampen etc. Nou voel ik helemaal niets. Waar denkt u dat het meetemaken kan hebben?
ReagerenJohn (moderator)
5 juni 2016 om 15:19[quote]Ja normaal wel. En als het niet op tijd is heb ik wel krampen etc[/quote] Dus niet altijd precies op tijd dan..
Reageren
Gewoon even rustig afwachten. Als je menstruatie verder uitblijft doe dan halverwege de volgende week nog een test.Anoniem5 juni 2016 om 15:25Jawel het is altijd precies op tijd. Anders maar een dag te laat.. Ik kan onmogelijk zwanger zijn van een maand terug want werd gewoon ongesteld. En 27-05 seks gehad maar hij was niet klaar gekomen in mij. En hij had daarvoor nog geplast dus vind het bijna onmogelijk dat er zaadcellen in zijn voorvocht zaten. En me borsten deden pijn ik neem aan dat als ik zwanger zou zijn dat de symptomen aanhouden en nie overigens verdwijnen. Snap er niets meer van.
Reageren