- Anonieme …………j31 januari 2016 om 22:34
Ik ben op 24/01/2016 ongesteltheid geworden -+en ben ik ook even met de pil gestopt die week toen ongesteld was -+4 vrijdag 29/01/2016 was ik van af maar ik heb de volgende dag wel sex gehad met mijn man en ik neem pas maandagavond de pil in is er kans dat ik zwanger wordt of niet want maak me beetje zorgen graag reactie mvg
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 januari 2016 om 22:46Ben je nou gewoon maar even gestopt omdat je ongesteld was of heb je een stopweek ?
Reageren
Wanneer ben je met de pil gestopt?Anoniem…….j1 februari 2016 om 11:41Ja ik ben even gestopt omdat ik ongestels was dat was op 24/012016 of dag later weet niet zeker meer maar omdat ik ongesteld was heb ik inderdaad een stop week gehad ik neem die vanavond tegen 9 uur weer in grtjes j…
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2016 om 16:14Het is wel belangrijk om te weten wanneer je gestopt bent. Een stopweek mag niet langer dan duren dan 7 pilvrije dagen.
Reageren
Je hebt dus een stop-week gehouden omdat je een tussentijdse bloeding had. Ook tijdens die stopweek ben je gewoon tegen zwangerschap beschermd.