- Anoniem9 januari 2016 om 22:43
ik las op het internet dat als je steken in je onderbuik heb dat dat een symptoom van zwangerschap is en ik heb gisteravond onveilig seks gehad maar op de bijsluiter van de MAP stond dat baarmoederpijn een bijwerking was wat moet ik denken help :((
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 januari 2016 om 22:50Als je gisteren seks hebt gehad kun je nu ONMOGELIJK al zwanger zijn en kun je dus ook ONMOGELIJK zwangerschapsverschijnselen hebben. Misschien moet je het internet eens gebruiken om te kijken hoe dat zit met zwanger raken en hoe dat allemaal werkt.
ReagerenAnoniem9 januari 2016 om 23:18Beste Anoniem,
Ik zou me niet druk maken, je kan inderdaad nu nog niet ‘zwanger’ zijn.
Reageren
Begrijp ik goed dat je de morning after pil genomen hebt? Dan hoef je je nog minder zorgen te maken.
Je kan voor de zekerheid de huisarts bellen of een zwangerschapstest doen als dat je gerust stelt.Anoniem10 januari 2016 om 09:32Ja ik heb 12 uur na de onveilige seks een MAP genomen inderdaad, is er een kans dat ik zwanger kan zijn überhaupt?
ReagerenJohn (moderator)
10 januari 2016 om 16:50Je kunt nu nog helemaal niet zwanger zijn als dat al aan de orde zou zijn. Je hebt in ieder geval op tijd de morning after pil genomen.
Reageren