Pas 14 jaar ben ik zwanger ? Help

hoi,
    Ik ben een meisje van 14 en ik denk dat ik perongeluk zwanger ben geraakt, maar ik weet het niet zeker.

Ik vertel het even kort:
    Ik bleef een paar weken bij mijn familie en toen ik ging slapen kwam mijn neef steeds en ik sliep gewoon op mijn buik toen ik wakker werd zg ik hem naast me en ik lag nog steeds op mijn buik nadat ik wakkker werd ging hij ook weg. Dus dan kan zijn penis tog niet in mijn vagina? Maar ik heb opeens grotere tepels gekregen, moet vaker plassen, gele korsten op mijn tepel en blauwe aders zijn zichtbaar. Maar ik ben vorige week ongesteld geweest. Kan dt? Of is dit door de puberteit? Ik ben echt bang geworden ik durf ook niet naar mijn huisarts te gaan :(( ik ben nog heel jong 🙁

Reageren

Al zijn penis in je vagina's was geweest zou je dat echt wel gemerkt hebben. Daar zou je wel wakker van zijn geworden.
    Je klachten kunnen door de puberteit veroorzaakt worden. Als je er last van hebt ga dan naar de huisarts.

Reageren

Ik durf niet naar de huisarts te gaan, maar ik vind die blauwe aders zo eng.
    en ik word ook niet misselijk enzo dus misschien komt het door de puberteit

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Pas 14 jaar ben ik zwanger ? Help

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe