- Anoniem10 september 2015 om 13:16
Dag alllemaal, ik ben een jongen van 18 en ik heb een vraag..
Ik heb namelijk onlangs onveilige seks gehad met mijn vriendin. Voordat we seks hadden hebben we eerst aan orale seks gedaan en kwam ik klaar in haar mond. Is het dan nog mogelijk dat ze zwanger is kunnen raken toen we erna seks hadden? Ik kwam niet klaar tijdens de seks. Het baart ons best wel wat zorgen en het was ook best dom om het onveilig te doen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
16 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 september 2015 om 15:47Als je meteen na de orale seks, je penis in vagina hebt gestopt, zou dat kunnen. Ten zij je eerst plassen bent geweest.
Reageren
Er kunnen namelijk nog spermacellen in de urinebuis zitten die er dan met voorvocht uitkomen. De kans is klein maar helaas niet onmogelijk.Anoniem10 september 2015 om 17:45Het was niet echt meteen, maar ik ben ook niet wezen plassen. Het was ook nog is onze eerste keer, vergroot dat ook de kans op zwangerschap? Of staat dat gelijk met alle andere keren?
ReagerenJohn (moderator)
10 september 2015 om 20:40Dat het de eerste keer is maakt niet uit. Het was inderdaad niet zo handig.
Reageren
Wanneer is het gebeurd?Anoniem10 september 2015 om 21:01Precies 2 weken geleden…
ReagerenJohn (moderator)
10 september 2015 om 21:24Er zit dan niet veel anders op dan even de menstruatie af te wachten. Als die uitblijft kan er een zwangerschapstest gedaan worden.
Reageren
Wanneer moet je vriendin weer ongesteld worden? Wanneer was de eerste dag van de vorige menstruatie?Anoniem11 september 2015 om 09:47Als het goed is moet haar menstruatie tussen de 2 tot 7dagen komen, we zijn best wel gespannen. Stel dat ze zwanger blijkt te zijn, hoe kunnen we dan het beste een verwijdering laten plaatsvinden? En hoeveel zou dat kosten?
ReagerenJohn (moderator)
11 september 2015 om 10:03Als zou blijken dat ze zwanger zou zijn, ga dan meteen naar de huisarts. De zwangerschap kan door middel van medicatie worden afgebroken. De huisarts kan je hiervoor verwijzen.
Maar eerst maar even de menstruatie afwachten. Zoals ik al schreef is de kans erg klein.
ReagerenAnoniem11 september 2015 om 14:26Zullen we doen, ze zegt wel dat ze al last begint te krijgen van de krampen die ze altijd krijgt als ze ongesteld wordt, hopelijk is dat ook het geval. We zullen het snel laten weten. Wel alvast dankuwel voor de antwoorden die u tot nu toe heeft gegeven en de tijd en moeite.
ReagerenJohn (moderator)
11 september 2015 om 14:37Dat is geen probleem. Graag gedaan.
Reageren
Nog even een paar dagen volhouden…..;-)Anoniem12 september 2015 om 07:51Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat zijn de symptomen/bijwerkingen van 2weken zwangerschap?
ReagerenJohn (moderator)
12 september 2015 om 08:43Geen. Behalve een uitblijvende menstruatie
ReagerenAnoniem12 september 2015 om 08:48Voor hoeveel koop je een goed werkende zwangerschapstest?
ReagerenJohn (moderator)
12 september 2015 om 09:35Dat varieert van € 2,00 tot € 10,00. Hangt van het merk af.
Reageren
Maar niet te vroeg testen want anders is het weggegooid geld.
Tussen de onveilige seks en het testen moet zeker 2-5 tot 3 weken zitten.Anoniem12 september 2015 om 13:48Zullen we doen, dankuwel, we zullen laten weten hoe t is gelopen.
Reageren