Zoeken Vraag het forum

Zwanger na onveilige seks?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Dag alllemaal, ik ben een jongen van 18 en ik heb een vraag..

Ik heb namelijk onlangs onveilige seks gehad met mijn vriendin. Voordat we seks hadden hebben we eerst aan orale seks gedaan en kwam ik klaar in haar mond. Is het dan nog mogelijk dat ze zwanger is kunnen raken toen we erna seks hadden? Ik kwam niet klaar tijdens de seks. Het baart ons best wel wat zorgen en het was ook best dom om het onveilig te doen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

16 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je meteen na de orale seks, je penis in vagina hebt gestopt, zou dat kunnen. Ten zij je eerst plassen bent geweest.
    Er kunnen namelijk nog spermacellen in de urinebuis zitten die er dan met voorvocht uitkomen. De kans is klein maar helaas niet onmogelijk.

Reageren
    Anoniem

Het was niet echt meteen, maar ik ben ook niet wezen plassen. Het was ook nog is onze eerste keer, vergroot dat ook de kans op zwangerschap? Of staat dat gelijk met alle andere keren?

Reageren
    John (moderator)

Dat het de eerste keer is maakt niet uit. Het was inderdaad niet zo handig.
    Wanneer is het gebeurd?

Reageren
    Anoniem

Precies 2 weken geleden…

Reageren
    John (moderator)

Er zit dan niet veel anders op dan even de menstruatie af te wachten. Als die uitblijft kan er een zwangerschapstest gedaan worden.
    Wanneer moet je vriendin weer ongesteld worden? Wanneer was de eerste dag van de vorige menstruatie?

Reageren
    Anoniem

Als het goed is moet haar menstruatie tussen de 2 tot 7dagen komen, we zijn best wel gespannen. Stel dat ze zwanger blijkt te zijn, hoe kunnen we dan het beste een verwijdering laten plaatsvinden? En hoeveel zou dat kosten?

Reageren
    John (moderator)

Als zou blijken dat ze zwanger zou zijn, ga dan meteen naar de huisarts. De zwangerschap kan door middel van medicatie worden afgebroken. De huisarts kan je hiervoor verwijzen.

Maar eerst maar even de menstruatie afwachten. Zoals ik al schreef is de kans erg klein.

Reageren
    Anoniem

Zullen we doen, ze zegt wel dat ze al last begint te krijgen van de krampen die ze altijd krijgt als ze ongesteld wordt, hopelijk is dat ook het geval. We zullen het snel laten weten. Wel alvast dankuwel voor de antwoorden die u tot nu toe heeft gegeven en de tijd en moeite.

Reageren
    John (moderator)

Dat is geen probleem. Graag gedaan.
    Nog even een paar dagen volhouden…..;-)

Reageren
    Anoniem

Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat zijn de symptomen/bijwerkingen van 2weken zwangerschap?

Reageren
    John (moderator)

Geen. Behalve een uitblijvende menstruatie

Reageren
    Anoniem

Voor hoeveel koop je een goed werkende zwangerschapstest?

Reageren
    John (moderator)

Dat varieert van € 2,00 tot € 10,00. Hangt van het merk af.
    Maar niet te vroeg testen want anders is het weggegooid geld.
    Tussen de onveilige seks en het testen moet zeker 2-5 tot 3 weken zitten.

Reageren
    Anoniem

Zullen we doen, dankuwel, we zullen laten weten hoe t is gelopen.

Reageren
Reageer op: Zwanger na onveilige seks?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.