Zoeken Vraag het forum

zwanger of niet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goedemorgen ik heb even een vraag,
    23 mei is mijn menstruatie geweest, en als het goed is moet ik het 20 juni weer ongesteld worden. Nu zou mijn eisprong 6 juni geweest moeten, maar ik had 3 dagen ervoor last van mijn onderrug en dat heb ik meestal rond eisprong,dus denk dat het eerder is gekomen, nu hebben mijn vriend en ik 31 mei onveilig gevreeën en 5 juni gevreeën ook onveilig.nu is mijn vraag kan ik nu zwanger zijn?
    heb al een dochter van 3 en heb nu al paar dagen lichte buikpijn, en sinds vandaag last van mijn onderrug, gisteren zondag, had ik ook veel afscheiding , maar nu weer wat minder.
    ook zware borsten voor mijn idee.
    Kan je een tweede zwangerschap eerder voelen?

Alvast bedankt

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is onmogelijk om van 31 mei of 5 juni al zwangerschapsverschijnselen te hebben.
    Dat geldt niet voor de vraag of je zwanger zou kunnen raken/zijn. Die mogelijkheid zit er wel in.

Reageren
    Anoniem

Kan de eisprong wel eens eerder zijn?
    Nee dat begrijp ik maar als je op internet dingen leest kan het al na de bevruchting

Reageren
    John (moderator)

De eisprong kan ook wel een iets eerder zijn.
    Voor de eisprong staat in de cyclus in principe sowieso een periode van 6-7 dagen. D,w,z, dart de eisprong op een van deze dagen zal plaats vinden. En dat zou iedere cyclus een andere dag kunnen zijn.

Reageren
    Anoniem

En dan nog 1 vraag, 31mei is al het sperma binnen mij gebleven maar 5 juni wel wat uitgekomen is dat erg?ik hoop wel dat ik zwanger ben tweede is welkom, en oh ja ik ben beide keren blijven liggen, vaak werkt dat ook toch,

Reageren
    John (moderator)

Het is verder geen probleem dat er nog sperma uitkomt.Er blijft genoeg achter…. nou maar eens even afwachten dan maar….

Reageren
Reageer op: zwanger of niet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.