Zoeken Vraag het forum

Ben ik nu zwanger ??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ,
    ik heb 2 weken geleden droogseks gehad met mijn vriend ik had een slipje aan spijkerbroek en hij boxer is stoffe broek vrij dun. Doordat onze intieme plekken op elkaar zaten en hij klaarkwam ontstond er een vlek op zijn broek en bij mij voelde het damperig aan. Nu was ik het meest vruchtbaar die dagen dat ik het met hem had gedaan en ben ik super bang dat die vochtige plekje in mijn cervix slijm is gekomen en mij zwanger heeft gemaakt. Zou dit kunnen ? Mijn buik en borsten zijn opgezwollen en heb last van winderigheid en borrelende darmen wat ook weer zwangerschap verschijnselen zijn !! Ik ben super bang ik moet het zaterdag worden maar ik ben bang dat ik miet ongesteld word. Kan sperma door 4 lagen kledij heen en me zwangermaken ?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Sperma gaat niet door 4 lagen kleding. Je raakt ook niet zwanger als er sperma in je cervixslijm komt. ( hoe je daarbij komt mag Joost weten…)
    Maak je vooral geen zorgen. Zo kun je niet zwanger raken. En zwangerschapssymptomen kun je binnen 2 weken na seks sowieso niet hebben.

Reageren
    Anoniem

ik ben nu al 2 dagen overtijd en begin me weer zorgen te maken. ook verlies ik slijm en heb ik pijn aan mijn tepels wa betekend dit allemaal? ook eet ik enorm veel.

Reageren
    John (moderator)

Dat betekend dat je menstruatie er aan zit te komen……

Reageren
    Anoniem

Na hoeveeel dagen moet ik me zorgen beginnen te maken .. het is al de derde dag en er is geen menstruatie te bekennen. Ik heb dit nooit eerder gehad. Langer dan een dag overtijd is niet normaal bij mij. Zou het dan toch mogelijk zijm dat er sperma in mijn vagina terecht is gekomen door 4 lagen.

Reageren
    John (moderator)

Sperma gaat echt niet door vier lagen stof.
    De stress die je nu hebt kan er ook voor zorgen dat je menstruatie ontregeld wordt. Doe een zwangerschapstest dan weet je het zeker.

Reageren
    Anoniem

Ik heb vanochtend bruin bloed ondekt gepaard met veel slijm nu later in de dag is het licht rood bloed geworden maar heel weinig nu ik op internet dingen lees merk ik dat het precies op innesteling bloed lijkt. Als het morgen stopt kan ik er dan vannuit gaan dat ik zwanger ben.?

Reageren
    John (moderator)

Met dat wat je vertelt hebt, raak je niet zwanger.
    Doe je zelf een plezier en doe een zwangerschapstest!

Reageren
Reageer op: Ben ik nu zwanger ??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.