Zoeken Vraag het forum

3 negatieve tests

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo begin augustus was ik op reis met men vriendje, daar heb ik 1 keer mijn pil later dan 12h ingenomen, ik zat dan in de eerste week van mijn pilstrip. Een vriendin zei dat het geen kwaad kon. Een paar weken later kreeg ik bruinverlies, ik heb dan toch maar een test gedaan en die bleek negatief, ik kreeg ook mijn regels, dus alles leek dat ik niet zwanger kon zijn. Ik kreeg plots wel pijn aan mijn buik. Ik had weer een test gedaan en die was ook weer negatief. Die maand kreeg ik ook gewoon weer mijn regels, maar ik kreeg telkens toch verschillende zwangerschapskwaaltjes (soms misselijk, acné, pijn in buik en rug ) . Ik heb dus al 3 negatieve testen gehad en 3keer ongesteld geweest. Dus alles wijst dat ik niet zwanger ben. Maar toch lijk ik sinds kort ook dikker aan mijn onderbuik. ik ben mezelf waarschijnlijk helemaal gek aan het houden.
    Iemand die al zwanger geweest is ondanksde negatieve testen en ongesteld geweest te zijn?
    Alvast bedankt!

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Als je de pil blijft slikken wordt je altijd nog ongesteld, zelfs als je zwanger bent. Dus dat zou nog kunnen. Maar denk dat de test wel positief aan zou geven als je zwanger zou zijn.

Reageren
    John (moderator)

[quote]Als je de pil blijft slikken wordt je altijd nog ongesteld, zelfs als je zwanger bent.[/quote] Dit klopt niet.Je kunt de eerste weken van een zwangerschap wel last van wat kleine bloedingen hebben maar niks geen ongesteldheid.

Met 3 negatieve testen en en regelmatige doorbraakbloedingen is het toch zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Ga met de klachten naar je huisarts.

Reageren
Reageer op: 3 negatieve tests
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.